24 Şubat 2010 Çarşamba

Saat 17.27


Bu saat & şu an itibariyle kazaklarımı kaldırma zamanı geldiğini düşünüyorum.
Sokakta bahar var!!!
Mevsimi geldi:) yaşamanın..
Hemen Lis'le ilk bahar programını yaptık "9" da yiyoruz haftaya, mojito içiyoruz ()'de!
- - - -
Dün bir "akıl aldım" cebime koydum..
Aklımı kaybetmezsem çok işime yarayacak.
Akıl veren varsa al sakın kaçırma.
Her insan yürüyen bir hayattır bunu yaz kenarına!
- - - - -
Lis'e akıl defteri almayı fitledim.
Çok işe yarar akıl defteri.
Çizikle dur.
Dudak kalemi, göz kalemi demem aklıma geleni cart yazarım içine.
- - - - - - - -
"Mania"
Bu alışverişizmi açıklamak için kullandığım sıfattır.
"Alışverişizm" tam bir hastalıktır, hiç durmaz insana ucuz diye 35'e nevresim, 7'ye tepsi aldırır!!
- - - - - -
Martıya özeniyorum ben...
Bütün gün uçuyor, yorulunca konuyor & sadece böğürerek anlaşıyor!
Çok seviyorum!
PS. Nefesi kokan adamdan bir cacık olmaz!

12 yorum:

kahvegibi dedi ki...

çorapların hastası oldum cidden.

SED dedi ki...

o zaman sana şifre veriyorum:):)

"Hadise":O

kahvegibi dedi ki...

nayır, buna inanmamı beklemiyorsun değil mi? bu kadar güzel çorap o firmadan, nolamaz :)

SED dedi ki...

görünce gözlerini oynatıcak da bir fiyaaaaatı var:)

ninanacaksın!!! nuleyyyyyyyyyn:)

kahvegibi dedi ki...

link görmezsem inanmam!

SED dedi ki...

linkini gösteeer" diosun ama mağzada varııııı linki de yokuuu:)

kahvegibi dedi ki...

biliyordum kandırdın beni kandırıkçı :)

neyse yarın bulursam gidip bir bakayım en iyisi, gerçekten çoook güzelmiş. güle güle giyin.

SED dedi ki...

senk u:)
tıpış tıpış koş:)

Adsız dedi ki...

heheeh 35 e nevresim alan şaşırmışş olarakk ucuza kamyon lastii bulup eve alırsam şaşırmayacaam derecede raatsızım heheeh:))ucuza bi de akıl defteri buldummudu:)gelsin moyito gitsin moyitooooo baharda kalalım istiorum.

SED dedi ki...

bu yoruma katılıyorum sayın adsız:)

Tanya's dedi ki...

Benimde martı olasım var...tüm gün ucayım..vapurdan atılan simitle ama sadece simitle besleneyim..simidin içine eski kaşar koydurur musun lütfen?

SED dedi ki...

Kars kaşarı olsun mu zeytin ezmesiyle:):)