9 Şubat 2010 Salı

Bir kız! Bir kız daha bir kız daha!

Kadıköy'de sokakta oturuyordum...


İçimde hala 80'lerin o ruhu var... Ayşegül Aldinç gibi dans edesim bile var :O


Örüyordu önce saçlarını
Elinde sevda romanları
Hüzünlüydü hep akşamları
Geceler bitmek bilmiyordu
Doğduğu şehir dardı ona
Yetmiyordu hülyalarına
Bir akşamüstü düştü yola
Karanlıklarda yürüyordu
Bir kız
Bir kız daha
Bir kız daha
Koşuyor renkli dünyaya
Bir kız
Bir kız daha
Bir kız daha
Acıyla bitiyor her macera
Evden eve
Ordan oraya
Nasıl da muhtaç korunmaya
Sevgisiz başlamıştı hayata
Sevilmek nedir bilmiyordu
Bir kız
Bir kız daha
Bir kız daha
Koşuyor renkli dünyaya
Bir kız
Bir kız daha
Bir kız daha
Acıyla bitiyor her macera




Dinleyebiliyorsanız girişe önemle dikkat!!
Bunca yıl sonra seni görmek ne güzel
Bunca yıl sonra seni duymak ne güzel
Biraz solgun gördüm üşüyor musun?
İçeri girmez misin?
Biraz yorgun gördüm oturmaz mısın?

Hiç degişmemişsin
O sıcak evimiz artık buz gibi
Dört duvar üstüme geliyor sanki
Hersey öylesine anlamsız boş ki
Sensiz gecen bunca yıl sonunda inan ki

Son bir kez haykırsam
Dön desem dönermisin bana?
Gitme biraz daha kal hasretim sıcaklığına
Gitme biraz daha kal göreyim doya doya

Bak dışarıda yağmur var görüyor musun?
Çabuk gecer bilirsin
Kirpiklerin ıslak ağlıyor musun?
Hiç degişmemişsin

http://www.youtube.com/watch?v=NjgUR2idjgY

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aaaa...elbisesini sen cok seversin...

SED dedi ki...

bayıldım sevmek ne ki:):) hadi bana versi:O