8 Ocak 2010 Cuma

Ver sloganı "Yihuuuuuuuu"

2010 1 Ocak itibariyle Üyesi olduğum bir website'ta yaşım "30" olarak gösteriliyor! Yaşımı bünyem kabullenemezken bu ne acele! Esefle kınadım!


Yeni yıla girerken gerdan büküp, bel kıvırmıştım sanırım soğukalgınlığım o esnadaki terleme hareketinden! 3 gündür ofs bensiz ben ofssiz evde yatak & döşekle samimiyeti baya bir ilerlettim!



Mükemmel havaya karşın elimde bir peçete sürekli sümkürme hali beni benden bıktırdı. Ayrıca saçım yağ bağladı. Malum saç 15,5 metre olunca soğukalgınlığı vaziyetinde yıkanması ilk yasaklı sırasında 1 numra oldu.



Bu yıl karar verdim eski cilt bakım ürünlerimi atıyorum! Bir faydasını görmedim onun için onlara imaj çalışması öneriyor & 2010 yılına yeni ürünlerle devam etme kararımı burdan beyan ediyorum.



Makyaj malzemelerimi de satışa çıkartıyorum! Cildimde bulaşıcı hiçbir hastalık & allerji yoktur gönül rahatlığı ile alabilirsiniz zaten 3 para 5 kuruşa satacağım hatta ve hatta takasa bile varım. Eskiden beni maskaraya çevirdiklerini 2004 yeni yıl resimlerine bakınca ancak 6 sene sonra anlayabildimmm.

Bu sene alışveriş anlayışımı hatta çizgimi bile değiştiriyorum. Bu yaz o eski yazlardan sadece bikini örnekleri görebileceksiniz ama eskiye ait tek kelime kalmayacak. Bundan sonra "Yemekte görüşürüz" diyerek sahneden ayrılıp, yemek saatinde masaya balo kıyafetlerime katılacağım. Saçım da yapılmış böyle kuaför 7/24 görevde! Arada sırada da balo kıyafetim & saçımla balerin pozu vereceğim kaçırmayın.



Kelime demişken bu radikal girişimlerime "kelimeleri" de ekliyorum. Eskiden adını sık sık andığım artık benim için isim anlamaını bile yitirdikleri & kelimeleştikleri halde neden hala aklımda & hayatımda yer işgal ettiklerini bilmediğim isim, adres, telefon numarası & kelimeleri de lugattan çıkarttım.



İleride halkıma seslenirken, dergi & gazetelere çarşaf çarşaf ropörtaj verirken "2010 benim için herşeyin yeni başladığı bir devrimin ilk yılıydı" diyeceğim. Küçükken anneannemin evinde o koltuktan kalkıp öteki koltuğa oturup kendi kendime ropörtaj verirdim. Her koltuk başka bir gazeteydi. Bir de edebiyat dersinde "Birgün yazdıklarım bu kitaplarda okutulup çocukların dünya görüşü değişecek" diye düşünürdüm. Şizo çocuk ne korkunç!



HAyır değil! O şizo çocuk büyüdü:)) Dev şizo oldu:)))



Neyse işte! 2010 madem yaşım da büyüdü, 3lere geldik o zaman al sana herşey çok güzel olacak!



PS: Bılog ver sloganı, "Herkesin en güzel senesi olması dileklerimle Yihuuuuuuuu"





2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Keşke bugünde evde yatsaydın ..mikropların salıdırısından korkuyorum

Ben ALişi vericem bu sene sana..şizo et oğlanı da.

Benimde makyaj malzemelerimi takasa sokar mısın?

Hehehe balo kıyafeti.kılık kıyafette cizgi değişimin devrimini ben bugün gördüm..

SED dedi ki...

Ya niye ya! iyileştiiim işteeeee:)

Aliş gel bakalım :)) çok işimiz var önce anneyi delirticez:)

Ver makyajları takasalım kurtulalım:)

Chinesebal:):):))