26 Ocak 2010 Salı

KARDAN SONRA HERŞEY...

Cadde dünden sonra bugün yine kardan sonra Kadıköy istikameti...


Bostancı istikameti...

Kardan sonra bu ekip dolaba kalkacak... Kulaklıklar kalabilir biraz daha:)


Kardan sonra ilk günbatımı yine can alıcı...


Kardan sonra arka garaj berbat görünüyor...

Yine de bu ara sokak kabusundan & "Ben yaya olarak bir hiçim" yaşam tarzımdan sonra seviyorum kar yağabilir:)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Aslında bu sabah aklımda bambaşka bir konu vardı. Fakat o kadar kar etkisindeyim ki uçtu gitti... Sonra akşamın bu saati günbatımına bir kere daha hayran olurken, kolumu camdan dışarı fotoğraf çekmek için uzattığımda kolum donunca birden geri geldi hafızam..

"Yaz" saatim geldi. Önce kara dokunmak istedim :)) Fotoğrafların konuyu derince açıkladığını düşünerek bu sabah aklımı kurcalayan meseleyi paylaşma sırası geldi.

Malum ben gündem insanı değilim (yersen:)).. Sabahtan akşama kadar milleti delirtene kadar burda ajans dinlesem de.. Bugün "Aşk-ı memnu" açıklamasını, kalpleri merhamet dolu insanları duymuş olsam da benim gündeme bakışım farklı.

Mesela bu sabah aklım bir arkadaşımın kısa bir süre önce nişanlandıklarını söylediği kuaförü & manikürcüsü geldi. Aynı futbolcu&manken aşkı gibi. Aynı zengin işadamı&sosyetik güzel aşkı gibi. Davul & dengiyle ilgili o söz kulaklarımda çınlıyor.. Aynı işi, aynı çevreyi, aynı yaşam tarzını paylaşan insanlar sonunda aynı yatağı da paylaşıyor.

Kelimemiz "paylaşmak". Mesela bu denkleme göre bir alkolik & bir bağımlı süper bir çift olabilir mi? Hem birbirini iyi anlar hem de aynı yaşam tarzını paylaşır. Paylaştıkça aşkları artar mı? Ama birbirlerinin derinlikleri hiç göremeden sadece o bulut gibi birşeyi paylaşarak...

Çok paylaşan insanların birbirinden sıkılmaları sendromu var bende. "Çok muhabbet tez ayrılık getirir". Bunu çok küçüklüğümde duymuştum. Yazlıkta birgün anneannem yan evi kiralayan hergün şen şakrark, bülbül gibi öpüşen koklaşan çift için söylemişti bu sözü.. 1 hafta sonra adam sitenin B Bloğunda başka bir balkonda başka biriyle çift olmuş fingirderken, tek kalın yan evin kiracısı kız balkonda bir başına rakı dubleleriyle konuşuyordu. Çok paylaştılar da ayrıldılar mı? Bitti mi paylaşılacaklar? Bir anda başkasına mı aşık oldu beyefendi?

Ay gerçekten bilmiyorum! Ama görüyorum şahit oluyorum ki benim de başıma gelmişliği var benzer bir durumun. İnsan ortak birşeyi paylaştığı için mi birlikte olur o paylaşım bitince de neden ayrılır? İnsan insanın kalbini sevmez mi, ruhu hoşuna gitmez mi, fikirlerine " ay ne parlak" demez mi, tenine dokunurken içi titremez mi, yemek yapınca hoşuna gitmez mi, gözlerini beyenmez mi, o gülerken dudakları arasında kaybolmak istemez mi?

Hala bilmiyorum.

Evet paylaşmak güzel.
Ama önce karşındaki güzel olmalı..
Ortaklık olur sanki ötekisi.
Bilemedim gitti...

Hiç yorum yok: