25 Ocak 2010 Pazartesi

Dikkat! Bu Bir Kardan Adam Blogtur!



3 gündür yağıyor kar:)
3 gündür beyaz ortalık:)
3 gündür herşey iptal:)
Hayat durdu - durduruldu-
Okullar tatil, en azından yüksek merciler bir de onları düşünmek zorunda kalmadı:O
Ben saydım bizim yakada yere düşen toplasan 2 m3 kar!
Bu kadar karla ne kar topu oynanır ne kardan adam yapılır:(
Zaten yarısı da dün eridi!
Ama yollar kaygan!
Ara sokakta patinaj garanti.
Kaldırımlar vıjır vıjır.
Ağaçlar, yapraklar kar...
Ama diyorum ya bir adet kar topu için bir araba üstü yağmış kar lazım..
Kürenin dengesini bozduk ya kar bile kalitesiz.
Nerde o eski karlar..
Ben ilkokula giderken kar yağdı mı bir kere, on mahalle çocuk, tanıdık tanımadık toplaşır kar topu oynardık.
Hepimiz hasta olurduk katır kutur kar yemekten!
Yüzlerimiz tatar gibi olana kadar kar topu patlatırdık birbirimizin kafalarında!
Kardan adam için herkes üstünde ne varsa çıkartıp, kardan adama takınca gelsin ateş 38 derece..
Hasta olmadıysan her yere gitmek mecburi, yuva, okul, annenin iş yeri vs vs vs..
Servisin üstü karla dolmuş, tekerlekli kar topu olarak okula giderdik. Ertesi gün tatil olurdu.
Çatıların 1 karış kar tutması lazım!
Daha kar yağmadı bu da kar sayılmaz..
Sorsak babamlar ne karlar gördü, anneannem karda yürüyerek okula gitmeyi de anlatır çok ısrar edersek..
Telaşa mahal yok daha o kadar olmadı.
Ama eminim ki çılgın şoförler bu havayı da insana ziyan edecek bir yol bulurlar.
Birbirinin üzerine kayarak, ileri sürüş bilmeden yollarda ralli yaparak!
Zaten ileri sürüşten haberi olan ralli pisti hariç yollarda hız yapılmayacağını adı soyadı kadar iyi bilir!
En çok kediler, köpekler, kuşlar düşünüdürüyor beni...
Kar altına ne yiycek, ne sığınacak yer bulabiliyorlar.
Onun için çekinmeyin, dışarı çıkarken bir poşet artık ekmek alın, kenara bırakmaktan zarar gelmez.
Bu hafta Sibirya soğukları başlıyor. Önlemini al ey okur!
Ama belki kar yağışı sebebyile internette durur tıpkı hayatın İstanbul'un her köşesinde durduğu gibi..
Ya gerçekten Sibirya gibi kar yağsaydı bu şehre, ya Kanada gib olsaydı...
Oralarda hep B Planları var.
Bizde de 2 ton tuz, 5 ton buz çözücü gerisi ne işe yarıyor ki zaten!
Tuzu B Planı & tedbir sanan zihniyetle nereye kadar...
Kar yağarken kesilen elektrikle nereye kadar...
Aklıma geldikçe sıraladım ben kar severim, kış bile severim, bu ülke de her mevsimi severim...
Keşke bütün yürekler benim ki gibi atsa da "tedbir" sadece tuzdan ibaret sanılmasa..
PS: Hey bılog biraz daha kar yağarsa senle aşağıda buluşalım! Kar topu maçı yapalım var mısın?:)

2 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

evdeki ekmekleri
biraz bugdayları topladım dışarı çıkarken aldım yanıma kuşlar yesin diye :)

SED dedi ki...

fotoğraf penceresinden,
süpersin:)
yoksa gerçekten ölürler üşümekten dğeil yemek bulamamaktan..