15 Aralık 2009 Salı

Anlatmak Lazım

Ne mi yapıyorum?
1- İspanyolca dersi veriyorum haftada 2-3 gün

2- Sevdiğim kitabı okuyorum, bi de film izliyorum;)

3-Ev işi yapıyorum

4- Kuzenim gidiyo, annem geliyo, teyzem gidiyo, teyzem geliyo, ananem gidiyo, dedem de gidiyo.. çok gelen çok giden var meşguldeyim.

5-Kızlarla DVD klubunden okey klubune döndük:) yenilmenin kitabını yazıyorum!

6- Akıl alıyorum akıl veriyorum. Fakat aldığım akılları hiç kullanmıyorum.

7- Ya "ekü"leri kurduk haftada bir gün yemek yiyicez yer bulamıyorum!

8-Arge yapıyorum Gözit'e bilgi sızdırıyorum

9- He bi de az kalsın dolandırılıyorum

10- Zır zır telefonda konuşuyorum ama aynı anda börek açabiliyorum.



ps. maddeler 10 olunca güzel odlu bozmak istemedim yukarıdaki şahsı bekliyorum bi çuval dolusu bana alınmış hediyeyi bırakıp gitsin diye:)))

Hiç yorum yok: