17 Kasım 2009 Salı

Kadınların Arası...


Neden mi açılır?

Genelde evlenmekten.. Sevgili bulmaktan..

Neden mi açılır?

Sevgili bulan kadın, kocaya varan dişi kimse genelde buldumcuk olur. Arkadaş mesaileri yerini eş&sevgili mesailerine bırakır. Artık görüşülemez & konuşulamaz kimse olunur.

E bunun bir ortası yok mu?

Yok. Çünkü kadınlar erkekler gibi değillerdir. Erkekler hem sevgili yapar, hem evlenir, hem çocuk yapar, hem baba olur hem hala & hala arkadaşlarının KANKAsı olur!

Nası yani?

Erkekler genelde sorumluluğu kadına iterler. İlişkiyi hep kadın götürür. Zaten bir ilişkiyi götürmeye uğraşan erkeği kankaları "karıköylü" olarak nitelendirip ezer. Kadınlar zaten bir adam bulayım, aşık olup evleneyim derler daha da bişi demezler. Erkekler de "zaten kız arkadaşım, karım beni bırakmaz" der & böyle düşünür & buna göre hareket ederek sanki hala bekarlarmışcasına kankalık ilişkilerini zedeleyecek tek bir değişiklik bile yapmadan erkek kumalarıyla geçinip dururlar.

Burada ne olur?

Bencil erkek yüzünden bütün kızsal ilişkiler bozulur. Şapşal kadın,kız bütün vaktini anacığının tek oğlu kuzusu erkek arkadaşına ayak uyduracak diye futbol maçlarına, Pazar yemkelerine, erkek buluşmalarına göre ayarlar. Bu sevgiliden daha çok mesai isteyen kıl bir iş haline gelir.

Ya sonra?

Kızların birbiriyle arası tam manasıyla açılır! Kızcağız bir sevgili yaptım kaçırmayayım diye düşünürken burdan hayat kaçar. Allah da o sevgiliyi kahretmesin diye dövünülecek günler kapıya dayanmak üzeredir..

Ama neden?

Nedeni belli; kız dırdır yer adamı. "Ahmetle gittin de mehmetle kaldın da ben napıcam da bana söylemedin de aramadın da kızlarla gidemedim de mini etek giyemedim de ben senle olmak istiyorum da de du di dü" sözlü şarkı fona takılır. Erkek bir susar, iki susar sonunda " Yapamicaz galiba Ayşe" çeker. Ayşe'yi zaten hırs basmıştır Ayşe tası tarağı toplar Ahmete mehmete iyice yer açar.

Kız gitti mi şimdi bitti mi anlamadım!?

Kız loser sevgilisinin kendi gibi loser erkek arkadaşlarına yer açar gider. Erkek denen ırk bunu anlamaz. Onu orda terk etsen ne yazar yanında kalsan ne yazar. Ama burda esas olan kızlara olmuştur. Bütün bunlar olup biterken kızlar kıyıda köşede kendileri gibi bekar kızlarla kalmıştır. O asosyal erkek, kızlarla tanışmaya bile tenezzül etmediği gibi isimlerini bile hayal meyal hatırlamaktadır. Hatta bu kadının arkadaşı var mıydı onu bile bilmemektedir. Kızların arası bir hayli açılmıştır.

Barışmazlar mı?

Barışırlar, arada nikah, çocuk, kazık işleri yoksa barışırlar. Ama ekipten ayrılan dişi evlendiyse artık dönüşü hepten olmayan yola girilir. Çoluk çombalak, adamın donu çorabı, akşamın yemeği, kredi kartının son ödeme tarihi, bu ay ki bütçe derkeeeeeeeeen kızlar dağılır. Ekip bir ruh daha kaybeder. Köprüden önce son çıkış kaçar.

Ne yapmak lazım?

KAdınların en az erkekler kadar kankalık bilincini yitirmemesi lazım! Sadece sevgilinin arkadaşları değil hayat! Sevgili adam olup kankalarınla taışmaya tenezzül etmiyorsa ver sepetini koluna! Çünkü bu hayatta yegane kazık sevgiliden yenilir. O başka bir Ayşe'nin elini tutup ufukta yok olurken arkasından mendili halay başı olarak sallamak için halay ekibini hala ayakta tutuyor olmak gerekir. Erkeklerin o loser arkadaşlarıyla geçirdiği vakit var ya en az onun kadar loser olunup kızlarla geçirilmedir ki bence erkekler ancak bölye kadınlarla karıköylü oluyorlar...
Ps. bu da böyle feminist bir geyikti be bılog!

4 yorum:

sevgi dedi ki...

yalnız bittim ben bu feminist geyiğe...Sen yaz hep yaz olur mu
tüm yazılarını tek solukta okuyorum ben:)
sevgileer...

SED dedi ki...

sevgi,

:))geyiğime katılmana çok sevindim ne demeliyim ki harikasın!

çınar dedi ki...

ne güzel ve doğru bir geyik

SED dedi ki...

çınar,

geyik yaptım ama gerçek ne yazık ki...