13 Kasım 2009 Cuma

"Bana Haykanı Ve"

Sabah ofisin ilk telefonu çaldı.

Ofis telefon ses moduna aldım sesi...

Karşımda ki ses, acayip bir ses.

Anlam veremedim, oluyor bazen hatlardan cızırdıyor, sesler, kelimeler kayboluyor.

Fakat yok anlamadığım için kaldım öyle!

Ses devam ediyor, kaydedilmiş içine bu cümle, durmadan tekrar ediyor.

"Bana Hakanı Ve" " Bana Haykanı Ve" "Bana Haykanı Ve"

Şimdi, diyorum telefonun içinden bir cani çıkacak, misal ÇAKİ:), Fredi:),HAnibal:)

Yada ben bu sabah HALKA (Ringo) da uyanmışım.. Bu sefer video kaydı değil telefon kaydı var...

Kapadım tabi sapık gibi o sesi mi dinlicem belli ki işle alakası olmayan bir vaziyet söz konusu.

Aaaaa nooldu dersin zırrr yine çaldı telefon. Bu sefer, Anladı tabi, diyorum. Ofis ses moduna geçiş ama ben telefonda şoklanmış kalıyorum.

Aynı anda iki ses biri sabit "Bana HAykanı Veee" diğeri, "Aloooo Gizem, Ayyyy Hande, Amaaaaaan Elif Hakan Bey'i arıyo"

Gözlerim gerçeken fal taşı gibi açık, kelimeler boğazımda, sesim de net kısılmış ben telefonda duruyorum.

Bütün bunları tam o dakika ayna karşısında gözüme kalem çekme esnasında olduğum için de görüyorum.

Kulağımda biri hala "Bana Haykanı Ve" diye sayıklarken bunların haddinin bildirilmesi gereken bir çete olduğunu düşünüp elimdeki kalemi hışımla makyja çantasına atıp canımı kurtarıyorum "Hanımefendi burda Hakan diye biri yok".

Aldığım cevap mı "Heeeeeeeeğ".

İyi Haftasonları:)
Foto şurdan alındı!

1 yorum:

leyla dedi ki...

:) o bendim ahhahahahha