26 Ekim 2009 Pazartesi

Yazlıktaki "O" çocuk..

Hatırlar mısın yazlıkta bir çocuk vardı her yaz yolunu beklerdin görmek için.. O bisikletine binerdi, sen ona bakarken bisikletten düşerdin. İskeleden sırayla artistik atlayışlar yaparlardı. İlgisini çekmenin tek yolunun "iyi balık atlamak" olduğunu sanardın. Balık atlarken ayağın kayıp iskelenin tahtalarını öperken, "O" ıslak saçlarını havalı havalı savurarak merdivenlerden çıkardı. Akşam olup duş-yemek ritüelleri sonrasında deniz kenarındaki banklarda toplaşıp lak lak ederken "nerde" diye gözlerin onu keser dururdu. O ise mutlaka tipsiz bir Pelin'le kanka olurdu. Pelin onun bütün sırlarını bilirdi. Kanka takılırlardı ama Pelin içten içe aşıktı ona! Pelin sinsice aşk yolunu yaparken ara ara seni süzerdi, gidip yüzünün ortasına bir şaplak indirmek gelse bile içinden kenarında oturup tırnaklarını yerdin! "Pelin sana aşık sen de aptal gibi onu arkadaşın sanıp donuna kadar anlatıyorsun" diye haykırmamak için saniyede beş balon yapıp patlardın cikleti! Ona uzaktan bakıp ağzının sularıyla uğraşırken yanından gelip geçen "Yazlıktaki diğer "O" çocuğu hiç göremezdin. Oysa o rontgenini çekerdi.. Yaz bitip okula döndüğünde dövünüp dururdun kelimelerle kifayet bulamayan hislerine. "Neden söyleyemedim"lerin tek cevabı "Pelin" olurdu her seferinde. Pelin aranıza girmişti & sen hayatının aşkını kaçırmıştın 15inde!!
Şimdi yazlıktaki "O" çocuktan sana birkaç haberim var!?
O ışıltılı bakışlarına akşamları attığı 2 tek rakının kan damarları yerleşmiş.
Sudan çıkıp azgın köpek gibi bir sağa bir sola aşifte kız gibi savurduğu saçları dökülmüş, topiksiz sokağa çıkamıyormuş.
Sigaradan parlak beyaz dişleri sararmış, gülünce geceleri aydınlatmıyormuş.
Masabaşı bir işte çalışıyormuş, bisikletiyle patinaj çeken o diri kalçaların yerini yağ bağlamış. Bildiğin koca göbekli bir adam olmuş!
Eğer hala istiyorsan seninle bir akşam yemeği yemek için can atıyormuş.
Pelin'e gelince,
Pelin bankacı olmuş her akıllı kız gibi. Ama evde kalmış! Gençliğinde dimdik duran o koca memeleri göbeğine inince, o da memeyle beraber mevkii değiştirmiş. Yazlıktaki "O" çocuğun kankalığından herkesin akıl hocasına dönüşmüş!
He birde kalın çerçeveli gözlüklü, topaç, esmer bir çocuk vardı ya! Hani bisikletinin frenleri ötünce tamir eden, ne zaman yazlıktaki "O" çocuktan bahsetsen yere bakan, nereye kafanı çevirsen göz göze geldiğin aynı hızla kafanı çevirdiğin.. Şimdilerde okumuş, koca adam olmuş. Boyu uzamış, bisikleti hobi edinmiş ödül bile almış ama hızlı ulaşım için corvetini tercih ediyormuş! Onu gören herkes "estetik ameliyat oldu" dese bile zaman onun lehine çalışmış.. Bir bakan bir daha bakıyormuş. Tanıdık tanımadık kim varsa 5dk. kahve içmek için sırada bekliyormuş. Sana gelince "Seni" çoktan unutmuş. Onun için yazlıktaki "O" kız sendin ya.. "Evet" diyormuş, "çocukken en sevdiğim şey bisiklete binmekti, ben sudan korkardım".. Anlayacağın hala istersen yazlıktaki "O" koca göbekli çocukla hala bir şansın var! Yıldızın sadece onda parlıyormuş...

PS: lütfen "Pelin"ler & "Bankacı"lar üzerlerine alınmasınlar. Benim hikayemde isimler & meslekler gerçek olarak kullanıldı. Kusura bakmayın!



Picture is from "http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.insidesocal.com/outinhollywood/,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,brody28.jpg&imgrefurl=http://www.insidesocal.com/outinhollywood/2008/11/&usg=__a44e3XunvGF8gdAjQqg1ROYzVZI=&h=473&w=293&sz=39&hl=tr&start=16&um=1&tbnid=nRUNHxsjXpzUtM:&tbnh=129&tbnw=80&prev=/images%3Fq%3Dhandsome%2Bsurfing%2Bboy%26hl%3Dtr%26um%3D1


Picture is from "http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://images.inmagine.com/img/idreamstock/idds107/koka1002.jpg&imgrefurl=http://www.inmagine.com/idds107/koka1002-photo&usg=__PbmS0gg750uNbyutDyGidNi2f3s=&h=400&w=283&sz=47&hl=tr&start=8&um=1&tbnid=UQiZ5jrPYYqSqM:&tbnh=124&tbnw=88&prev=/images%3Fq%3Dhandsome%2Bsurfing%2Bman%26hl%3Dtr%26um%3D1"

19 yorum:

mermaid dedi ki...

ay bu yazıya bayıldım ben!

SED dedi ki...

:)
hahah bende:)

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

senin bu yazın beni eskilere götürdü. Ortaokul boyunca deli gibi aşık olduğum,aşık olduğumu onun dışında herkese söylediğim dönem aklıma geldi.Her okul başlangıcı,bu sene onu sevmeyeceğim diyip,alternatif başka birini bulamayınca,tekrar tekrar ona aşık olduğumn dönem aklıma geldi... Ta ki her zaman ilk aşkım diye hatırladığım arkadaş facebook ta beni bulana kadar.. Yıkıldımmm, başıma taş düşseydi de onun fotolarını görmeseydimm :)))) Yıllar ondan götürdüklerini bana vermiş sanki :))))) Yok yok sevmiyorum ben şu facebook u...Yapılır mı bu bana leynnnnnnn..? :)
Keyfimi yerine getirdin..
Sevgiler

Pınar

SED dedi ki...

Sevgili Pınar,

işte tam öyle bi yerden geldi bu yazı benim de aklıma..
ben teenagerken:))) yakışıklı popüler çocuklar vardı.
geçen gün yolda birini gördüm:O
şok geçirdim! o nası bi göbekti, o yüzüne ne olmuştu onun! aynı şekilde okulda afilli kızlar vardı ne özneirdim onlara. etrafları cıvıl cıvıl insan kaynardı.. yine onlardan birine rastladım 5 çocuklu kadına dönmüştü:O yine şok sonunda anladım zamanında popüler olandan şimdilerde pek bişi beklemicen:) onu hayallerine hapsedip hayata devam.
Keyfin hep yerinde olsun:))

Adsız dedi ki...

ayni yazlikta miydik ne????
pelinler de vardi,"O" cocuk da "topac" da...
ama ben birsey itiraf edeyim ben bizim yazliktaki eskiden "Topac" olanla 8 ay once evlendim)))
O nedenle hemen kahve ic eskini topaci ile....

LeyLa

SED dedi ki...

Sevgili Leyla,

Koptum ne demeliyim:)))))
Tabi hayırlı olsun ayrıcakoca bir ömür de mutlu olun:)
Ben Pelin'i bulmak istiyorum aslında:)))))
Zamanında alınmamış bi öcüm var da!:)
Sağlıcakla Kal:)
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

akLıma boRdrumu getirttin hele iskelede ki düşmee mevzuu gerçektirr:)ben düşme diilde bacaam, iskelenin kırık yerine girmişti o na bakmaktan :)beyendim yazını genç:)

SED dedi ki...

Lis,

yaşadıklarımız da var elbette bu yazıda:)
yani iskelede o düşüşün:)) beni hep çok etkilemiştir:))))))
bilmiorum seni kollarından tutup kaldırırlarken senden etkilendiler mi ama?:))
benim dün gibi aklımda!
esas şu Pelin'i bulamadım yahu:)

leyla dedi ki...

OLDUMU simdi

SED dedi ki...

Leylacığımmm,

Oldu walla net:)

zeya dedi ki...

bu kesinlikle herkesin hayat senoryosunda vardır. Süpeeer yazmışsın :):)

SED dedi ki...

Zeyaaaa,

olmaz olur mu? bütün kış okul sıraları yazlık hayalleri kurmadan dolar mı:))

teşekkür ederim:)

Tanya's dedi ki...

Şahane yazı..herkesin hayatında yok mu yazlıktaki o çocuk ve diğer cocuk.

Ne güzel gençlik günlerime götürdün beni..gidip balıklama atlıcam ben..iskeleden..

SED dedi ki...

iskeleden atlamak yok!:)seneye:)atla!
ay neyse 29 ekim yarışına falan da katılmıosun:)

Aslı dedi ki...

Yazlıktaki çocuk olarak değil de okuldaki çocuk hali var bende de... O tosuncuk meğer askeri okula girmiş, şimdi yurtdışında. Geçen yıllarda bir kasada omzuma dokundu "Aslı sen misin?" diye. Ben tanıyamadım tabii, tanımak mümkün değildi zaten:)) Çok sevdim yazını anlayacağın:)

SED dedi ki...

Aslı:)))
tosuncuk:))))
aiiiiiiii peki yakışıklı mıydı son hali:))

Aslı dedi ki...

Valla çok hoş olmuştu, askeri eğitimler çok işe yaramış :) İşin iyice absürt yanı eşim onun üst devrelerinden, birbirlerini iyi tanıyorlarmış:)) O dönemde eşimi tanımıyor olsaydım şansımı bir denerdim muhtemelen:))

SED dedi ki...

ahahahahah:)komutanla er birbirine düşücekti silahlı kuvvetler büyük bir felaketin eşiğinden döndü desene:)

Aslı dedi ki...

:))