23 Ekim 2009 Cuma

Bugün mü?


Cuma işte!

Arabam soyulup, camı kırılıp, bilgisayarım & tüm geçmişim çalındığından beri, arada birkaç adet gülüp eğlensem bile tshımın 13-17 gibi üst limitleri aşarak, beyinsel & hayati fonksiyonlarımın durmak üzere olduğunu öğrenip, 10 tahlil, 5 doktor, her sabah hastane, sürekli başdönmesi, panik atak geçirdiğimden, kendimce kafamda hesaplaşıp artık bir tomar taşı kalkmamak üzere gerçekten yerine oturttuğumdan beri tam 2 hafta sonra bugün mü işte yine Cuma!

Sevgili hırsızıma Allah seni bildiği gibi etsin, maddi değil sadece manevi çünkü sen benim 29 yıllık geçmişimi yedin, diye seslenmekten başka şansım yok. Ordan burdan fotoğrafları toplasam bile ipodum çöp oldu içindeki 900 şarkı ne yazık ki bilgisayarımla gitti. Yazılarımın hepsi kayıp! Yarın öbür gün birisi çıksa kitap yapsa köşe olur! Boyu devrilsin:) Ayrıca yaşadığım şokla & düşündükçe beni sürekli kendini sorgulamaya iten aptallığımla geçirdiğim bunca gün.. Cuma işte!

Anneannem & dedemin tonlarca fotoğrafını çekmem gerekiyor.

Bir sürü oyun var görmek istediğim ama bilet bulmak gerçekten zor!

Opera hayranlığım bu yıl 2 katına çıkan bilet fiyatları yüzünden sekteye uğramış durumda.

Yapmam gereken işlerin en başında örmeye başladığım süeteri bitirmek var!

Sanırım 4-5 aydır aynı kitabı okumaya çalışıyorum! Henüz varamadığım "GÖÇ" bölümünün kitaba 2 defa basıldığını üstelik ilkinin yaprakları ters olarak basıldığını daha yeni keşfediyorum. Korsan değil, D&R'dan alındı ama yapraklar ters kitabı ters çevirip okumalı!

Hala hepsini kaybetmeden sağlımı bir ucundan yakaladığım için mutluyum.

Yapmak istediklerimi bulduğum & karar verdiğim için hırsıza, 30 yaşa & tavan yapan tshıma teşekkür borçluyum.

Her sabah üşenmeden bana kahvaltı hazırladığı & ona arkadaşlık ettiğim için "iyi ki beni büyüttüğüne hergün sevinen" anneanneme de ayrıca teşekkür etmeliyim.

50sinden sonra hayat görüşü değişen & içindeki o müthiş kadının dışarı çıkmasına izin veren annemi daha çok mutlu görmeyi istiyorum.

Daha bir sürü şey görmek istiyorum & bugün Cuma işte bir sürü şeyin üstesinden geldikten sonra yine Cuma!

Bu arada haftaiçi ellerinde köpekleri ortalığın ıssızlığının tadını çıkaran, haftasonu ortalığa çıkmaktan pek haz etmeyenleri anlamış olmanın verdiği tuhaf sevinçten de memnuniyet duyuyorum..

PS: Pişmaniye nasıl lezzetli bişidir kimse bilmez;)


2 yorum:

gn hanım dedi ki...

off çok geçmiş olsun, yaşadığın tramva oldukça büyük, dilerim en çabuk şekilde atlatırsın

SED dedi ki...

Sevgili Gn Hanım,

çok naziksin ilgine & iyi dileklerine teşekkürler.

:)

sevgiler..