2 Ekim 2009 Cuma

Bılog Yapmasana Bana!

Bılog fotolarımdan saçmalıklar sergisi açsam:) Saçma sapan fotolar.. Nolur? Zaten fotoları çeken ben saçmalık derecelerinden son derece eminim. Eleştirilecek bir yanı da yok zaten adı üzerinde saçmalıyoruz fotolarda.. Kadraj, ışık hiç dertsiz.. Ama sergi işte! Sanatı bu kadar küçümsediğimden değil gerçekten çektiğim bu saçma fotoları severek çekiyorum:) ama kesinlikle profesyonel bir yanı yok ama paylaşmak da istiyorum... Arsızım he ne dersiniz?


Birde hep en yakınımdaki şeyin resmini çekiyorum :) ayak, ayakkabı gibi sonsuz örnekler verebilirim:)) Hahaha çok mutlu gibi iki cümle bile değil kelime de gülüyorum ya sanırım buhran geçiriyorum! Sıradışı bir yaratıcık da geldi. Ya en çok, ellerin kafandan geçen herşeyi milimetresine kadar kağıda dökememesinden yakınıyorum. Aklımdan her geçenin resmini çekip kaydedicek bir cihaz henüz keşfedilmediğine göre ilkel yöntemlere kaldık! O da resmini yapabilmek.. Neden, neden insan doğuştan bu yeteneğe sahip olamıyor. Şimdi aklımdan geçenleri resimlemek için kursa gitsem aylar sürer belki de yıllar.. O sırada aklımı kaçırırsam! :O İnsana doğuştan bazı ayrıcalıklar verilmeli biri de mutlaka resim çizmek olmalı. Lagerfeld adına çekilen belgeselin bir bölümünde, unutulmaz Chanel defilesinden bahsederken, defilenin her ayrıntısını rüyasında gördüğünü söylemiş. Başka da birşey söylemiyorum. Çünkü Shu Uemura ürünleriyle tasarım yapan bir adamdan bahsediyoruz.. Doğal olarak o defileyi rüyasında görebilir! Birde JK Rowling'in zekası & hayalgücü beni şoka sokuyor. Şu ikisi var ya her eve lazım.. He tabi o zaman her ev tımarhane gibi olabilirdi.

Bazen yalnızlık nasıl bir creativity bilemezsiniz. Catwalk okuyordum geçen akşam, malum Dünya Klasiklerini çizgi roman olarak okuyup üzerine de catwalka geçiş yapınca insan rüyasında & hafızasında değişik çşeyler görüyo:) Evet dedim şu an başımın iki yanına kablo takıp monitör veya tv de aklımdan geçenleri görmeli aynı anda da kayıt edebilmeliyim. Tabi ki bu delilikleri düşünürken insanın yanında bir eş sevgili koca arkadaş aile barındırması mümkün değil. Kısa metraj şizofren bir durum hakim. Karşında kendini aklından geçenleri unutmamak & ölümsüzleştirmek için kablolarla tvye bilgisayara bağlamak isteyen biriyle nası bir yaşam sürebilirsin ki?!

PS. Yoksa "Bana Bılok Yapma" mıydı:S

Hiç yorum yok: