29 Eylül 2009 Salı

Toca me esa cancion otra vez!

Az önce tomaristanla bılogu izlemeye aldım... Bütün bunları meraktan yaptım. Ben meğer tam bir Facebook insanıymışım da haberim yokmuş. Hatta paparazzilik kaçmış içime demek ki.. Yahu bu bılog tam bir dedikodu kazanı mı yoksa? Birde bizim hatunlar çok hamaratmış :) Herkesin on parmağında on marifet. Gerçekten bizdeki "yuvayı dişi kuş yapar" lafı uydurma değil!
Bu arada bir yenilik yaptım yana "Çevirici" koydum :) Ben çevirip kendimce kopuyorum herkes faydalansın istedim. Çünkü kendi dilimde anlattığım bu şeyleri başka bir dilde tamamen başka birşey gibi anlatıyormuşum bundan da yine bugün haberim oldu. Çok eğlenceli! Şu yana TRT' de olurdu ya haberlerin altında işaret diliyle anlatan spiker onun her dil bileninden koyucam. Böyle üstüne tıklayınca ne yazdığımı istediğiniz dilde çevirip ordan size Adile Teyze gibi anlatıcak. İşte Teknolojinin geldiği son nokta diyeceksiniz. Bılogumun afiline afil, şanına şan katacağım.. Sonra soyadımı da Şöhret yapacağım. Hatta adımı Şan şöhret olarak değiştirceğim. Sonra birgün bir bakmışsınız ben burda geyiklere tavan yaptırmışım reytinglerle oynuyorum, "Reytng elimin kiri" sözüm bütün Atasözleri kitaplarına eklenecek. Ölümsüzleşeceğim adeta! Bunu böyle uzatabilirim çünkü bende bir obezin yemek yeme kapasitesi kadar cümle kurma kapasitesi var ama burda gösterme niyetim yok!

Bıloga bugün ki sorum: Ey bılog! sence de bütün renkler pembe olsa insanın içine "Haydi" kaçıp, evcilik falan oynayası gelmez mi?!

Hiç yorum yok: