10 Eylül 2009 Perşembe

< Olmuşsa NE Olmuş>

"Pazartesi neden gelmedin?" diye sormayın bundan sonra.. Çünkü bundan sonra her Pazartesi DVD Clup var. Şimdi de "O da nesi?" diye sormayın lütfen! KLup işte. Yok mu erkeklerin futbol klubu onun gibi izleyip üzerine on saat yorum yapılacak, ye, iç, semir saati yapılacak, dar dar konuşulucak! SOnra bi deşarj bi yayış bi serbestlenme. "Pazartesi neden gelmedin?" total yasak artık!

Kulağımı kanırtıyor radyo yanımda! "Neden kapatmıyorsun?" diye sormayın. Şu anda yapmadığım bir sürü şey için verdiğim cevabı yapıştırmak zorunda bırakmayın.. "ÜŞENİYORUM" Kendimi şurdan şuraya kıpırdatmaya, bazen ağzımı bile açmaya, yapmaya, etmeye, bu devre hepsine üşeniyorum. Bestem bile var!
Üşeğğğğğniiğğğğyooooğğğrummmm
Üşeğğğniğğğğyoooğğğruuummmm
Bana yap demeğğğğğ
Üşeğğğniğğğğyoğğğğruummmmm!
Uzun hava tabi ki!

Aynı anda 2 kitap okuma gafletine düştüm! Biri gerçek diğeri gerçek hayal karışım kitabı. Peki ya benim hafızamda herkes bir kitapta gibi o nesi! Birini bırakmaya karar verdim. Hayatta hep bi tercih hep bi tercih yazık dğeil mi yaradana kurban!

Ya siyah moda mı! MArikalar senesi.. Yok Rock, yok 80's(eytiyisss) dediniz bize hava bastınız! Koymuşlar oraya siyah gri pantolon tshirt "Bu da tirent bunu da alacaksın" baskısı yapıyolar! Sevmiyorum yağğğğ sevmiyorum! Bilinçaltı yaptınız bende farkına varmadan elim gidiyo! Neyse ki leopar serpmişler de araya mağza mağza 35 bin saat zevkimin içine biiiiiiiiiiiiiiiiiplememişler!

İçimden kültür ateşesi çıkacak tez zamanda.. Kitap, cd, dvd, dergi derken birden boynumda FULARım, gözümde siyah kalın çerveli gözlüğüm, elimde pipoyla terete 2 de Pazar programlarında ahkam keseceğim. Aslında benim gözüm hbertürk'te aktüality programı yapan iğrenç saç kesimli teyzenin yerinde ama yaşlılara saygımdan henüz atak yapmadım:P Bir tv projem daha var o Ctesi günleri primetime için yaklaşık 1 saatlik sunumu dönüşümlü olacak tirent programı! Türk kadınının imajını yenilicez ekibe Tanya, ŞEbot & luxury için Sosyetiği alıcam. Reytingleri patlatmayan SED bu ekiple ne olsun!!!

Kültür demişken nooldu bizim kültür kenti yahu! ŞEmsiye işine girsek diyeceğim ama acaba Zodiac(şişme bot baabında) daha mı çok satar! Kim bilesi?

Ps. Bıloğun ipi yok ki ağzını büzesin!

4 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Kuzuuuuuuuuuuuuu...
Ben seni hep soruyorum Tanya'ya..Yaşıyor musun diye?
Şu ayarlarını hemen düzelt lütfen..Zamanın gerisnde gözüküyorsun zira.Yarın aradayım..Şu proje işini düşünelim:))Tüm kanallar bizi bekliyor..Hahahahhaaaa..Öpücük..sevgiyle hemde..

Tanya's dedi ki...

Bide ne görsen yiyiosun..

Program ne zaman başlayacak..ona göre şebo ile hazırlanmamız gerek bizim.

Ayarların da düzelmedi senin.

SED dedi ki...

Şebot,

PAtlatıcaz reytingleri! Hazır mısın:)

SED dedi ki...

Tanya,

Program bu kış Ekim'de başlıyor. Kanalı da söyliyim mi:)