25 Eylül 2009 Cuma

A pair of sockS?



Bütün gece aradım!!!!

Aklıma takıldı, delirecek gibi oldum.. Herşeyi döktüm ama bulamadım:(

Bir çift çorap deyip geçmeyin kaybettiğimi düşündükçe bayılır gibi oluyorum.

Servet değerindeler bemim için! "Aaaaaaaaptal sarışın" mı dediniz? Diyebilirsiniz, o kadar umrumda değil ki tek düşündüğüm o br çift çorap evin neresinde!

Dünyanın yolunu yürüdüm ben Covent Garden'da... Şimdi sahip çıkamadığım için ağzıma bir şaplak atasım var!!!

Sanırım kışlıkları da arayacağım!

Bunu kendime nasıl yaptım!

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Hiii...yok mu hala?..o yüzden mi bugün şahane başka coraplar giydin?

SED dedi ki...

yoklar:(
bulmam lazım:(
yoksa gidip bir çift daha almam lazım:)
tabi bide bulabilmem lazım:))

Sebnem'den dedi ki...

Pisikoooo,Saykoo
Aynı ben,...Valla tarihini,aldığım günü,aldığım gün üzerimde ne vardı hepsini bilirim ben..Ahhh o çoraplarım..Başımın tacı benim...Servet yatıyor orada servettt..
Haklısın!!

SED dedi ki...

:)
Biliodum Şebot tek sen anlarsın beni:):):)