27 Eylül 2009 Pazar

Jolie...

Nerden başlasam... Bazen hayat birgündür, bazen de bütün bir ömür bile olamamıştır.

4 yılda her köşesini öğrendim İ.Ü'nün çevresinin.. Okula gitmenin envai çeşit yolunu öğrendim. Derken okul bitti bir iki defayı geçmemek üzere birkaç defa daha gittim. Lafı uzun etmeden buyrun resimler sonra bir iki satır olacak arada..






Sonunda bir vakit geliyor şuursuz & yorgun bir hal alıyor bünye.. Ayaklar sızlıyor, baş ağrıyor, mide dönüyor.. Derken bir vitrin dikkatimi çekiyor delice "İçeri girmem lazım" diye atıyorum kendimi içeri & 2 saatlik uzun bir sohbet.. JOLIE! (BEBEK DÜNYASI:)










Tam yeni anne&bebek dükkanı. Ona "Hoşgeldin" demek isterseniz Jolie de herşey var, bebek bebek bir dükkan, herşey puf puf, mıncıklamak geliyor insanın içinden..
Jolie
Adres: Sabuncuhan cad. No.75 34410 Eminönü
Tel. 0212 520 44 28 - 29
He bu arada Jolie kim mi? Hatırlı bir dost:)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Günün sorusu: Sevgili Bılog! Sence de Japonların yeni akımı "Ganguro", Divamızca yıllar yılı olmadı mı başlatılalı?!


Divamız mı daha Ganduro yoksa Japonlar mı bilemedim...

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aaa arılar şahaneymiş..mesajı aldın mı? hehehe

Adsız dedi ki...

geçmiş zamannar olaydı o arı mayalardan bi adet kaçırır tükkanı döner dolanırdım:)ahh ah geçmiş zaman eet.