28 Ağustos 2009 Cuma

Makina Yoksa FotoYOK!

Ben bu postu yazarken sırtımdan kanatlar tepemden de hare çıkmış olabilir zira yediğim kıymalı patlıcan hala midemi bulandırıyor & başımı deli gibi döndürüyor!

Yazı devirdik bana yetmedi günler çabucak geçsin istiyorum. Bu yıl bitsin! 4 ay var daha.. Yaşlanacağız aslında günler geçerken bu da işin kötü tarafı olacak ama olduğun zamanda mesut değilsen... Zamanın birinde bir komşumuz "sen mutluluğu yanında götüreceksin" demişti. Komşulardan da öğrenilecek çok şey varmış.

Bu devre ne kış seviyorum ne de yaz. Bahar tam tadında olacak. Kolay bir bahar hayal ediyorum sindirimi, solunumu basit. :O Arızalı kelimeyi kullandım yine basit dedim küçümsedim. Oysa küçümsemek değildi sıradanlığını ifade etmekti amaç..

Göz kapakları benimkiler kadar ağır mıdır insanın.. Bu hayatta en çok tek birşeyden mi korkar insan! Yooo asla binlercedir korku işin sırrı iki kere yenmektir korkuyu. Bana kalırsa ben üzerime düşen hakkım olan 2'yi devirdim çoktan birinden 7 diğerinden 2 sene geçti...

Böyle anlatmayı seviyorum dır dır dır on saat.. Günlerce konuşabilir kadınlar.. Şu TRT'de Pazar sabahları psikolojik programlardan birindeki pskiatr söylemişti. Kadınların gün boyu söyleyecek 50000 erkelerin 16000 kelimesi var diye! Erkekler bir futbol muhabbetinde dolduruyor bu kotayı. Fakat kadınlar için söylenecek o kadar çok şey var & kotası 50000 ki hiçbir erkek dayanamaz.

Bazen "sus" diyeti yapmak lazım. "Sus be Kadın" "Sus be Adam" Sonra 3 gün sessizlik ama kin de tutmayacak kimse. Ağzını ilk açan da lütfen saçmalamayacak. Çünkü saçmalamasına sonra izin verilecek:) Önce SessizFilm sonra Tabu...

Birde kelimelerimin arasına sıkışmış şifreleri çözebilen olsa.

Dün Mars geçti bugün de ben dilek tutuyorum : YÜZÜMDE HEP O KOCAMAN GÜLÜMSEME İLE YAŞAMAYI DİLİYORUM SONUNA KADAR!

Makina yoksa fotoYOK!

Hiç yorum yok: