9 Temmuz 2009 Perşembe

Makyaj Sırları

Kirpik Güzeli beni mimlemiş konumuz makyajjj! Minareden at beni in aşaya boya beni kızıma da bi kutu boya boyasın kendini doya doya:)))



1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
#İlk makyaj lise son:) mezuniyet:))))

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
#Annemin milyon tane vardı ondan almıştım:) Ama yaşımı hatırlamıyorum:(

3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
#Bi dönem cidden hastalıktı. Hala makyaj çantasız şurdan şuraya gitmem ama hastalık değil!

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
#Renkleri benden alabiliyor evet sanırım:(

5. Hiç MAC kullandın mı?
#Kullandım noolmuş! Kuş kondurmuyo:))

6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
#Favori rengim yok. Renk demek favori demek benim için:)

7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
#Dior tek geçerim!

8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?
#Her yer olabilir öyle tek bi yer yok.

9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
#Odamda dev makyaj çantamda...

10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
#Yok öyle bi bütçe bu ay da 100lira ayırıp makyaj malzemesi alayım diye... Spontane gelişiyo o alış veriş:))

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?
#Hiç rastlamadım öyle bloglara:((

12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?
#Kim bilir...

13. Hangi goz makyaji temizleyiciyi kullaniyorsun?
#Tek bi tane de sabitlendiğim yok sürekli değiştiriyorum

14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
#O da sabit değil...

15. Ten ve goz rengin?
#Beyaz & kahve

16."Onsuz yapamam!" dedigin kozmetik markasi?
#Hiç yok öyle bişi, hepsi birbirinden güzel bazen hepsi çok kötü sezon & modayla ilgili bişi bence..

17.Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?
#Makyaj yapmazdım:))) 3 şeyle makyaj mı olur:)

18. Far bazi, makyaj bazi gibi urunler kullaniyormusun?
#Far bazi evet...

19. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?
Kimseye:))) Yorumlara yazanlar yazar zaten:))

Teşekkürler Kirpik Güzeli:)

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Teşekkürler Sed:) Fazla ipucu vermemişsin ama:) Ben senin ojelerine bitiyorum:) Hani altıngül markalı:))))

Tanya's dedi ki...

Sed,

AH ne uzun bir sobeymiş..sonunda bana da canta yaptık ya yuppiii..bayılıyorum yanımda taşımaya..hele az kullansam ya..değil mi ama..

Hem sen evde misin bu saatte..işin yok mu senin?

tubik dedi ki...

Far bazı nedir yaaa?!


Bu mimi benim yaptığımı düşünsene.. Bi düşün :))))))