14 Temmuz 2009 Salı

Kadın denen mülkiyet!

*Aslında gerçek değilim! Çizgi film kahramanıyım! - Bir Çin Atasözü.

*Yaz sıcağında jean giyenleri görünce iştahım kabarıyor. İş evden jean giyip çıkmaya gelince içimdeki etek canavarı hortluyor! - Bir Avusturya Felsefesi.

*Erkek! - Bir Anlaşılmazlık Silsilesi.

Hikayeye gelince..


Önce bu delilerle derin sohbetli, yemek seansı yaptık. Ada sahilleri kısa metraj yazlık gibi geldi. Uzun uzun anlattık, kah gözlerini kocaman açarak, kah gülerek, kah tecrübe tecrübe akıl verdiler. Bizi yüzdürdüler, yedirip içirdiler...



Sonra bu iki akıllı nişanlandı. Şu papyonlu olanla birbirimizin çişinin kokusunu biliriz. Herşey o kadar eski & o ne kadar heyecanlıysa benim de kalbim öyle pır pır... Yanaklarımız & dudaklarımı kontrol edemedim. Yüzüme yapıştı saçma bir gülümseme... Mutluluk, heyecan, sevinç karışık..



Baktım ki araba yıkamacısının koltuğu en az pskiatr koltuğu kadar rahat. Hatta arabasına düşkün erkek bilinci kaçmış içime. Arabayı silen çocuğa öğüt verdim, direktf verdim.. Çocuk "Abla" dedi "daha da Davos'a gelmem" dedi. Araba yıkandı ben huzura erdim..





Arada Çin yemeği & benim yemek boyu stresim, sonra sabah ezanına kadar sohbet vardı ama onları kendime sakladım...

Şu ters duran, siyah birşey var ya, o kask.. Kaskla tur attık sonra C.Boston'da "elit çimlerde" oturduk. Saçma sapan konuştuk. Eğer insan içine sığan nefes sayısı kadar yaşayacaksa, tez zamanda öleceğim... O kadar çok saçmaladık.




Dün yemekli & sodalı hayat dersi aldım. Zamanında Eminönü - Kadıköy vapurunun terasında saatlerce konuştuğum sonra "fakülte" bitince ne zaman yan yana gelsek bıraktığımız yerden konuşmaya devam edebildiğim KankN. Dünya görüşüm değişti. Herkes kendi hayatını hikaye sanıyorken bazen yanı başından geçen bir hayat seninkinden daha hikayeyse ağzın açık kalıyor. Muchas Gracias Amigo hasta luego tenemos que hablar, tenemos que compartir, asi vamos a vivir por siempre con una gran felicidad eterna!

-Ne kadar genciz öyle değil mi?
-Hayır sen genç gösteriyorsun!
-Hadi yapma ama, genciz işte..
-Bak hayallerini yıkmam istemem ama beynin genç olsa bile artık 75 oldun!
- :O

*Bir gelecek sohbeti!

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Oh ne güzel yaptık..yine gelin..biz yine nasihat edelim hehehe.

Sebnem'den dedi ki...

Sed kafa...
Kızzzzz..ABE!!Sobelemişsin beni..En kısa zamanda cevaplarım artıkın..:))
Neler yaparsın ya..Özledim..Ada kaçamağında haber ver gelirim,geliriz!!
Aaaa sen barbilerle mi oynadın..Tüüüüü!!Tahrik olmadın mı?
Mesela ben ömrümde ilk pipiyi Ken'de gördüm..Oda hadım edilmiş gibi bir şeydi zaten...
Yatacak yerimiz yoooook..Taş yağacak taş..

Nihat dedi ki...

İnsanların arkadaşlarıyla bıraktıkları yerden devam edebilmeleri çok güzel bir şey yaa. Pek böylesi şeyler kalmadı da çevremde maalesef.
Muchas gracias a ti kanka. Tu has pagado. Otra vez seras de mi
"bendensin yani" Ona göre. bu arada Nihat tarihinde ilk değilmiş bu ısmarlama, bir kokareç vardı Bostancı sahilde yıllar önce.yine senden..Gümüşhanelilik bitmişte habarımız yok:))

otra comida en Develi con los que quieres. hasta luego