7 Temmuz 2009 Salı

İtiraf.com

Tubik beni sobelemiş aferin sana Tubik aferin:))) İtiraflarımı duyunca insanlar da bakalım aferin diyecekler mi sana:)

Kaç tane itiraf etcem onu da dememişsin yaaa!

* Evde ayna karşısında göbek atarım! Bi de bazen ne güzel göbek atıyorum diye beyenirim de kendimi! Aynı anda sahne şovunda gibi şarkı da söylerim bence sesim güzel! Her ne kadar Hakan Bey "Iyyyy o nası bi ses öyle ama sahnen iyi ona diyecek yok" demiş olsa bile!

*Yeni aldığım topuklu ayakkapları hemen o gün evde pijama altına giyer, evde öyle gezerim! Hatta giyince de bol bol gülerim ki her giyişimde güleyim diye!

*Nazara feci inanırım! Putperest denecek kadar nazara inanırım! Popomu kaşırım, dilimi ısırırım, tahtalara tıklarım, acayip laflar söylerim. Nazar edeni de bildiğimi düşünürüm hep sanki kimden geldi bilirim öyle bi saçma ermişlik hissi kaçmış içime! Şamanım çünkü 50bin tane batıl inancım var! Çok garip şeyler yapabilirim bu inanç yüzünden!

*Sulugözlüyüm evet! Sinirlensem söylenir söylenir sonunda ağlarım, üzülsem üzülür üzülür sonunda ağlarım ama en çok yutamayacağım sözler karşında ağlarım. İçli bi parçada yılların yorgunu gibi ağlarım, sokaktan biri beni ağlatamaz ama dilenen yaşlı teyzeleri görünce bir gün ananem bu hale düşse aklımı yerim diye asabım bozulur ağlarım! Sezen Aksu'ya ağlarım! Biri karşımda ağlarsa ağlarım! Of bitti vucudumdaki suları tükettim resmen!

*Birini sevmezsem bunu asla saklayamam! Yüzüme, gözüme, sesime, dudak mimiklerime yansır. İlk görüşle ilgili ciddi bir problemim var aşamıyorum. İlk görüşte sevmediğim kimseyi bir daha asla sevemem. Fakat birini sevdiğimde yapışırım kene gibi ameliyatla bile alamazlar. Zaten izim kalır.

*Süper senaryo yazarım! Bi laftan suçlar, yargılar, hapsederim!

*Aslında sevecen & eğlenceli değil tam tersine çok kıl & uyuz biriyimdir:)) Kendi kendime kalınca öyle gibiyim. Oysa kocaman bir gülüşüm var ekmek fırını gibi!

*30 yaşıma yaklaşırken akıl sağlığımı iyice kaybettiğimi düşünüyorum zaman zaman. Her zaman her yerde belli iki sıfatla tasvir edildim "Deli&Harbi"! İkisiyle de hala barışık değilim:)

*Kendimle çok dalga geçerim. Mesela kalabalık içnde başıma olmadık bişi gelse saklayamam hatta ilk ben gülemye başlarım. Bir kere Cadde de mc'in merdivenlerinden aşağı düştüm popo üstü & gülme krizi geçiridğim için herkes baka kaldı!

*Acımaktan & acınmaktan tiksinirim!

*Eskiden dolabımın kapağında içindekilerin yazılı olduğu uzun listeler vardı. Hiç üşenmezdim neyi neyle giyeceğimi, takacağım takıları, çantayı, ayakkapları, makyaj malzemlerini bile liste halinde yazar tatile öyle giderdim. Hatta günlük giyinme programları yapardım. Donuma kadar listelere yazardım. Hala günlük giyinme programları yapıyorum ama listeler için vakit kalmıyo olsa yapıcam! Bu listeleri görenler "gel benim dolaba da yapalım" diye çok yalvarmıştır!

*13 yaşıma kadar barbie oynadım! Yaptım hala içimde vardır alıp barbieleri giydirsem, şöyle bi saçını yapsam..

*Hayatımda bir kere bile "Anne olacağım", "Gelin olacağım", "Doktor olacağım", "Polis olacağım", "Öğretmen olacağım" demedim! Hiçbir zaman ne olmak istediğime karar veremedim. Zamanı gelince karar veririm diye hep erteledim. Zaman zaman dönüp bunun yüzünden pişmalık duyduğum olur hala..

Ay yeter gerisini bir daha ki sobeye saklamak istiyorum!

Hmmmmm ŞEbo'yu sobe!

9 yorum:

zeya dedi ki...

barbie oynamak istiyorum ben de bazen. Hatta evde itinayla saklıyorum :):):)

SEDEN dedi ki...

ay benim barbielerim annem tarafından bazı ağlayan kuzenlere verilip ölüme terk edildi:( hala çok kızıyorum!!!

Adsız dedi ki...

huuhuh barbi di mi:))ozman ben de 14 yaşına kadar oynadım:)ya o ken kılıına sokulan fatoşlarımız bende bi poşette duruodu amaa nerdee bilemedim:))

tubik dedi ki...

Ben barbie oynamaktansa mahalle maçlarında olmayan kalecinin yerini tutmayı tercih ettim hep.. Pişmanım..

Dolap listesine bayıldım ama :D Bi gün gelsene bize :D Hahhaha

SEDEN dedi ki...

Lady Lis,

bak kardeşim o fato-kenleri bana verdin verdin yok diyelim vermedin çok ayıp edersin!

ay uyumadan yemeden barbie oynardık:))

SEDEN dedi ki...

Tubik,

KAleci olan tek sen değilsinnn:))) Niahahaha benim kuzen hem barbie oynayıp hem kalecilik yapardı!

Dolaplara geeel:)) Hoşuna gitti di mi*!:))

Adsız dedi ki...

evde barbii sokakta şumaer çok fonksiyonnu bi velettim:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Benden de bir sobee:)

Tanya's dedi ki...

ben senaryo kısmına şahit oldum bak...ah neler cıktı iki pırtı laftan.

Deli Sed.