29 Temmuz 2009 Çarşamba

10...9...8....7....6...5...4...

Hmmmmm yaşımı küçültür bir Garfield karikatürü buldum!
Say evladımmm 3....2...!
Gergin miyim?! Hayır değilimm?!?!
Yo yo yo yoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyooyoyoyoyoyoyoyoyooy!
Ps. sabah anneannemden inciler ile güne başladım;
Anneannemin temizlikçisi Vasfiye'nn yavru kedileri annelerine hiç benzemiyormuş. Anneannem Vasfiye'ye sormuş "Bunların bu kedinin yavruları olduğuna emin misin? Annelerine hiç benzemiyorlar..."
Vasfiye'den unutulmaz cevap "Teyze bunlar dayılarına benziyolar!"
Anneannem "Kedinin dayısını mı tanıyorsun kızım!?"

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Nanananana..meyveler..şampanyalar..hediyeler...nanananana

SEDEN dedi ki...

aaaa herşeyin sonuna gelen 0 -ler & -lar kardeşler beni benden aldı:)))

zeya dedi ki...

kutlanmalı kutlanmalı o zaman geriye doğru veya ileriye mutlaka bol ler larlı olmalı bugün :):):)

SEDEN dedi ki...

beni stresi aldı ama daha var geri sayıyorummm!
şitreş oldum:))
okuma bayramında şiir okuma derdim var:)))

tubik dedi ki...

Ya bugün mü beaaa ?!? Ne gizemli insanlarsınız :D

Say tabi say, en heyecanlı şey doğumgünüdür şu hayatta... Ohhhh partiler, eğlenmeler, hediyeler...

SEDEN dedi ki...

Ya yok be kızım bugün değil!
sayıyorum çünkü şitres yapiyi bende! heyecanımdan yeni yaşıma kavuşmak istediğimden değil.. bi görsen beni oyalamk için neler yapıyolar burda... valla istemezsin doumgünü falan:)))