24 Haziran 2009 Çarşamba

Yumurtladı

Çantam dün yavruladı:) Birbirlerini kaybetmiş gibiydiler şimdi herşey yoluna girdi. Olmasını umut ettiğim gibi...


Sabah zavallı anneannem mırıldandı "Onların üzerine nasıl çıktın.." Yazlık apartmanlardan bahsediyor.. Sonunda bu yaz ilk defa ayağıma sürebildim:)




Onu çok beyendiğim için günahlarımı affet "ey sevgili topşop".. Bu bileziği gördüğüm ilk saniyeden beri kalbim hala ilk gün ki gibi pırpır..




Hala en sevdiğim renk "turuncu". Çocukken de turuncu severdim hiç büyümemiş gibi seviyorum onu..




"We walk at night".. sahile inip bizim gibi sahile inenlerin kellelerini saymak için sadece bunu yapıyoruz...




Lis diyor ki " şaplat ellerini & duyulsun rumun patlayan yüzünde kırmızısı seli hansenin"!!!


Çünkü gelecektir elbet karanlıktan yükleşi tandır ketzin!!




& yeni bir kitap alacaktır başucunda bir koltuk:)



Nasıl ki "fiilimsi" varsa bu da böyle bir blogtu "şiirimsi":))

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ama onların üzerine nasıl çıktın sen?

Bizrde gölgeye bayıldım ben.

Alara dedi ki...

Yasasin degeisik renkteki ojelerrrrr!!!!!!:P

Alara dedi ki...

Ayrica o bilezikten bende istiyorumm!!

Adsız dedi ki...

duyuldu rumun patlayan yüzünde kırmızısı seli hansenin"!!! huhuhuh yok yok şaka daa duyulmadı az kaldı ama:)