11 Haziran 2009 Perşembe

*** YOL ***

Çok seviyorum..
İlla keçi görmeliyim..
Mutlaka tarlalara bakmalıyım..
Dana, inek ne görsem "ooollleeeyyy" çekmeliyim..
Yollarda bıkmadan aynı fotoğrafları 50bin kere çekmeliyim belki de..
Yüzüme esmeli sıcak asfalt, yaz, yol karışık bir rüzgar..
Yolda mutlaka müzik dinlemeliyim..
Güneş gözlüklerimi takmalıyım direksiyon başında..
"Yuh" demeliyim bazen..
Durmalıyım arada sarkaçlı, asmalı, eğri büğrü yerlerde..
Biraz dinlenip sonra yeniden yola koyulmalıyım..
Yol boyu birşeyler içmeliyim..
Heyencanla keşfetmeliyim..
Yolu derin derin solumalıyım..
Kalbim "yol" "yol" "yol" diye çarparken
Direksiyon başında ben olmalıyım..
İçime tır şoförü mü kaçtı :))
Yollarda bulurum kendimi var bende:)
Anneannem öğlen uyutmaya bebek arabamla sokaklara çıkartırdı beni
Olmadı deniz kenarına götürürdü
Olmadı bahçe de salıncakta sallardı
Öğrenciliğim boyunca beyaz renomuzla babam bizi yazlığa taşıdı
Co-pilot hep bendim:)
Yan koltukta oturup müzik çalar,
İçecek servisi yapar,
Mola yeri seçer,
Gözlük camı silerdim.
*** YOL ***
Çok seviyorum..
Bilmediğim her yeri bilmek
İlla ki bir tarla
Bir keçi görmek
Mümkünse köy kahvesinde
Bir yudum ayran içmek..
Mevsimi geldi
Yol çağırır gitmek lazım.

8 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

acayip cok isterdim senle yola cıkmayı ben
ah ne eglenirdim
ne cok anı biriktirirdim

SEDEN dedi ki...

belki çıkarız birgün:))
ama dayanabilmen lazım yolda deliliklerime iyice zıvanadan çıkabilirim:))

Tanya's dedi ki...

Sed,

Çok keyif et ama çokta dikkatli ol.

SEDEN dedi ki...

Biraz sıcak olucak ama olsun:)) sıcak bile güzel yeter ki yol olsun;)
Merak yok ben gitmek:))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok özendim....Keyifli yolculuklar dememe gerek var mı???? Bol foto isterim ama ben dönüşte:)))

Adsız dedi ki...

hühühü umudum o ki diyarbakırdan çıkmayak:)

SEDEN dedi ki...

kirpik güzeli,

neyine özendin durmadan araba kullanıcak olmama mı:)))
ben araba kullanmayı seviyorum ama inan bilmediğim bir yere gitmiyorum:)
bu tatil değil bildiğin görev:)

SEDEN dedi ki...

Lis,

ben seni daha uzaklara layık görmüştüm mesela bir Beyaz Rusya.. Azerbeycan nebliyim mesela bir Tiflis daha bohem olmaz mı:))