22 Haziran 2009 Pazartesi

Son Moda bu "mu"

Cuma; kızlar günü yapalım dedik. Asmalımescit Refik'in en ön sokak masasında dükkanı açtık. Uzun zaman olmuş Asmalı havası solumayalı.. Çok severim Asmalı sokaklarında tünemeyi.. Dönüşte araba kullanmayacaksam benden eğlenecelisini bulamazsınnn:)) Bodrum'dan kalma eğlence anlayışı sokakta aykata durma & dans etme & içme & sohbet. 5- 17 yaşımı Bodrum'da geçirdim biraz modası geçik bir eğlence anlayışıyla tıkanmış olabilirim ne de olsa ağaç yaşken eğilir:)
Refik rakıları masaya devirirken maziden bir yüz karşımda Novo'da sırıtıyor. Tanıyorum ama tanımasam daha iyi.. Derken elim telefona gidiyor. Tanya'yı arıyorum "Bilio musun dıdının dıdısı burda!:O" şok telaş anlatıyorum.. O cevap veriyor, soru soruyor, kapatıyoruz telefonu... Veeeee tanımama sebebim geliyor. Maziden sırıtan o yz Asmalımescit'i birbirine katıyor!!!! Kafamın üzerindne uçan rakı bardakları, sandalyeler, masalar artık Allah ne verdiyseee.. Hemen yanımdaki apartman boşluğuna saklanıyorum. "SAKLANIYORUM" Asmalımescit'te yapacağım son hareket! Tıkışıyoruz apartman boşluğuna şoktayım burnumdan geliyor gece..
Refik rakıları masaya yüklerken ben Türk Polisi korkumdan kendimi sodaya verdiğimden eğlenceden kopuyorum çoktan. Polis demişken geliyorlar tabi kafalar kırıldıktan sonra dağıtıyorlar ortalığı ilkyardım çantaları havada uçuşuşyor.. Abileri sürüklemişler, dayak yiyenler boku da yemiş kısaca.. Maziden sırıtan arkadaş hala olrda meğer fedailik yapıyormuş:( Refik'ten hesabı alıp apar topar "kaçıyoruz". Özür üzerine özür diliyorlar bizden sanki kabahtali onlar. Derken yeni Otto'nun çalıyoruz kapısını moralim elimde yürüyorum artık sokakları Otto hayranıyımdır ben!!! Nefret ediyorum o an Otto'dan falan çıkıyoruz. Groove'a giriş yapıyoruz "80's Party" var.. O kadar severim ki fakat üzerime üzerime geliyor dünya & kolstrofobi derken Lady Lis'in beynini yiyorum smsle.. Kızlara ayıp ediyorum ama artık mekanı terk ediyorum.
Nerde testesteron orda kavga, kıyamet, mutsuzluk! Yahu sizin normaliniz yo k mu! İçkiyi ağzıyla içeniniz, doğru düzgününüz, başımıza bela olmayanınız, yanında rahat edebileceğimiz, hepiniz mi ayısınız ya! Aylardır dışarı çıkmamışım! İlk defa zincir bozan ben başıma gelen keyifsizlik. Çok mu insanım etkileniyorum bunlardan yol boyu arabada çığlık attım sinirden... Orda birine birşey olsa tükeneceğim öylesi empatik olmuşum.....
Nevizade'den kaçalım dedik ama "virüzzz" Asmalı'ya da bulaşmışş:(

Yaşlandım artık sayfiye yerlere göçesim var.
*************************************************************************************
Fakat "Hayat" işte, sabah önünden geçtiğim butik.. Vitrinine her sabah bakarım:) Bu sabah baktığımda "Sonunda Jane & Tarzan olacağız" dedirten cinsten:)

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Vitrin, moda demişken;

"Kadınım çok kadın" kırmızı şişe de parfüm...


"Kraliçe benim" aksesuarda sınır kalmadı.. Zenciden farkısızım artık anahtaralık oldu bana kolye..

"Hatun çantadan ne çıkardı!" Timsah olsun yılan olsun yeter ki havalı olsun portföy olsun:)) Bu portföyü 3 mağaza aradım & buldum!

####################################################################

"Olacak o kadar" yeniden başladı:)) Ev kadını gibi artık televizyondan haber vereceğim! Yada ilk uçakla Alaçatı'nın yolunu tutup "Yeniden Başlasın" çalacağım:)


Televizyon kariyerine yöneleceğim artık. Magazin sunucusu olacağım hedef koydum kendime. "Ve işte haftasonu Zipzak kameralarına yakalanan ünlüler!"




14 yorum:

Adsız dedi ki...

dragonfly yuzuk nerden?
cok begendim de.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ben ojelere takıldım kaldım Sed!!!Markası-nosu nedir??? İyi haftalar bu arada:)

zeya dedi ki...

Sarı ayakkabılar ve o etek muhteşem olmuş :):):)

Ben bazı insanların kavgayla iletişim kurduklarına inanıyorum. Kavga ederken tanışıp kanka olabilenler var :):):)

sinirlenince arabada çığlık atanın bir tek ben olduğumu zannediyordum yaşasın yalnız değilim :):)

tubik dedi ki...

Zipzak mı koydun programın adını :)

Doğum günü mesajını aldım! Ne güzel insansın kızım sen :D

Arıycam ama işten aramak istemedim..

Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

25 dediğin de iyi olmuş, 27'e giren bünyeye iyi geldi :D

Öperim kocaman!

P.S : Konu ile ilgili benim de söyleyeceklerim var.. Kadınlara sürekli hormon seviyeleri değiştiği için dengesiz derler ama, erkeklerin hormonları daha problemli bence.. Nereye yoğunlaşacağına karar veremediğinden böyle deli dana gibi amaçsız hareketleri var.. Sinirler..

Tanya's dedi ki...

Ben sana ne dedim..sayfiye yerine gel dedim..bizimle otur şarap iç dedim..yok rezilzadeye gidicem diye tutturdun..al sana eğlence işte.

Haftaya adaya gel sen o zaman...bülbül noldu?

Tanya's dedi ki...

Ben sana ne dedim..sayfiye yerine gel dedim..bizimle otur şarap iç dedim..yok rezilzadeye gidicem diye tutturdun..al sana eğlence işte.

Haftaya adaya gel sen o zaman...bülbül noldu?

Tanya's dedi ki...

AAaaa yorumum iki kere yayınlanmış..ben yapmadım..bülbül noldu?

SEDEN dedi ki...

Adsız,

dragonfly yüzük tasarımı bizzat bana ait ben yaptım:)

beyenmene sevindim:)

SEDEN dedi ki...

Kirpik güzelimmm:)

Ojelerim Rus marka:) bu sene yemin ettim bu renk ojelerle içini çıkartıcam herkesin:) altın gül marka ama nosunu bilmiyorum markayı da ingilizceye çevir oku:):)

SEDEN dedi ki...

Zeya,

Sarı çok süper di mi:)))Teşekkürler :)

Testesteron işte napıcaa belli değil ki!

Arabada çığlık o kadar çok atıyorum ki.. Araba evim gibi sanki en çok orda rahat ediyorum. Hayır yalnız değilsin ben de varım Zeya:))

SEDEN dedi ki...

Tubik,

Konçertomu beyendin mi:)) ee geç habeirm oldu önceden bilsem söz müzik sed bişi yapardım ama arşivden kullandım mecburen:)

feminist yorumlara vesile olduğum bu blog için asla özür deilemiyorum artık hadlerini bilsinler diyorum sadece çünkü gerçekten çok can sıkıcı oluyolarrrrr! rrrrrrrrrrrrrr!

SEDEN dedi ki...

Tanya,

senin rozet törenini rozetini getirip yapacağım için beklemek durumundayız:)

SEDEN dedi ki...

Tanya,

Sayfiyeeeeee:)))ada sukunnett:) ama asmalı da seviyorummm:(

Sebnem'den dedi ki...

piştt Novo'ya beraber gidelim mi?