26 Haziran 2009 Cuma

KArgo

G.I.F... Başına "Thank" koyamıyorum!
*Sabah işe sürünerek geldim!
*Sürünerek doktora gittim!
*Doktordan hışımla geldim! - Hani damarımı deşip, kolumu da sıkıp, içinden zorla aldıkları kan var ya! Evet sonucu çıkmış! Neden balık hafıza olduğumu & bu sinirle 40ımı zor göreceğimin sebeplerini öğrendim. Kutu kutu pense değil ilaç aldım!!!- Öğlen Moğol gibi, Viking gibi et kemirdim.. Son 2 parçayı suyla zorla yuttum!!!
*Deli oldum! - Zaten beynimden ter akıyor birde PTT'den gelen o yazı "Zarttırı zurtturuya saçma sapan paralar harcamışsınız, utanmadan paketinizi de ayağınıza bekliyormuşsunuz. Yok canım öyle yağma! PAketin burda ya gelir alırsın yada 7 güne aramızda paylaşırız!- Bir daha mı internetten alışveriş ellerime acı biber sürün!
*Hoff paketi nasıl alıcam dingdong! Turkcelli haşla ama hep haşla, haşla ki hediyeleri göndersin. Aylardır beklenen blackberryden sonra mininotelar kapıda.. İşin hep teknik tarafı bana mı kalır ey kardeşim! Kur Wiro, kur msn, kur sykpe, kur ne varsa. Getirtmesi bir caba çalıştırması bir caba minimize bir cihaz! Önce bende diye tutturdum ama nafile bunlar minimize x 2! "Ayı yavrusunu severken boğarmış!!" Bunu da yemekte öğrendim.. Sevilen herşey insanı boğuyor bazen misal teknoloji!

*Masam kıştan çıktı yaza girdi! Masaya su & motor aküsü eklendi çok işim var kardeşim çok! Yapılacak onca işin arasında bunlar aynen böyle duruyor ortada.. Masayı da böyle bırakır Hatice'ye giderim ustad! PS: Hatice ofiskadın temizliyor sözde kısaca HAtice doktor bo ne! Her sene akü kaçar mı insanın cebine! Of evladım of bu kaçıncı salınışı bu paranın!

*İlaçları lüp lüp yutsam bir kere de & hatırlasam herşeyi bir anda!!!!! Akşama yapılacaklar elime yazıldı zaten Wiro beni benden aldı.. Kırmızı + Sİyah - bunu unutursam terör grişimi sanılabilir bir ses çıkar! BOM! Sonra "Zor Ölüm"den Bruce Willis'i ararım.. -Hey dostum kırmızı mı siyah mı!

*Kargocu geldi.. Zaten bir kargocu gelir öbür kargocu gider ofis böyle bir yer değil mi!? Kargocu geldi ojem bozuldu!!! Bitmek bilmez G.I.F!

*He birde Tanyakafalar Barca'ya gidiyorlar haftaya full time buhrannn.. Çabuk gidip çok eğlenip çabuk da gelseler ya..

Bekliyorum kardeşim 18.30da vapura yetişeceğim had!

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

VPN noldu..nıhahahayt...

Biz gelmicez Barcadan..yerleşicez oraya..seni de aldıralım mı yanımıza?

Netbook..nootebook sallarız denize..gelsin sangrialar..gitsin şaraplar..olma mı?

PS*COk istersen hatceyi de götürürüz..he ne dersin?

tubik dedi ki...

Noldu yavrukuş hafızana???

SEDEN dedi ki...

Tanyakafalı,

bak beni çok kıskandırma depeçmodu unutma :)

bak biletin parasını bile taksitle veriyolar bak:)

yok yok bol eğlenin geri de gelinnnn!

SEDEN dedi ki...

Tubik,

sanırım bitti artık dibini kullanıyorum galiba:)

bari dibini kurtarmak için çalışmalara başladık:)