29 Haziran 2009 Pazartesi

Günah Çıkartıyorum

Vay benim zavallı sukutırım!
Çünkü aylardır hapisti.. Yok akü, yok karbüratör, yok oldu, yok olmadı, yok ben yaparım, ama yok yapma derken aylarca kapalı garajda, üstünde branda tıkışıp kaldı. O ağladı, ben ağladım, ben ağladım, o ağladı...
O kadar ayrı kaldık ki, artık kadere razı gelecektik ki sorunlar çözüldü. Gerçekten çorap söküğü gibi.. Tam herşey yoluna girdi sezon açıldı kavuştuk ilk sürüşü yaptık, motor koka koka eve geldim ki onu gördüm.
İhanet gibiydi ondan gözlerimi alamadım. Döndüm baktım, bir daha baktım, yine baktım, hatta gidip yakından bile baktım.
Spyder! sen nasıl birşeysin! Bunu bana yapma, bana öyle bakma, varımı yokuma katar alırım seni! Gerçekten yaparım bana öyle bakarsan!
İlk gözağrım zavallı sukutırım.... Birbirimizi ilk gördüğümüz gün dün gibi onun yerini Spyder tutamaz ama çapkın erkek gibiyim Spyder'ım da olsun ne olur:)
"Kuma getireceğim sana" diyemiyorum sukutırıma! Cep telefonuma da demem gerek ama diyemiyorum. Aramızda organik bir bağ mı kurduk bilemiyorum... İlk gözağrılarımdan vazgeçemiyorum.
Fakat böyle Spyder'ı görünce gözlerim de ışıldamadı değil ne yalan söyliyeyim.
Offf offf!
Bana öyle bakma Spyder & Sukutır bana bunu yapma! Of çok seviyorum seni, senle var oluyorum sanki garip bi tılsım var sende.. Nasıl söylesem.. Seni bıraktığımı bi an bile düşünemiyorum.
Ama bakıyorum işte :))) o dünyanın parası, teknoloji harikası Spyder'a da bakıyorum!
Erkek psikolojisini de çözdüm!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

puhahahaaha şimdi daha iyi anladımm eet:)

SEDEN dedi ki...

:)))
şimdi bende anladım:)