4 Haziran 2009 Perşembe

Bırak Dökülsün Eteğinden Tüm iNCiler

Lady Lis var una mujer magnnifica! una chica bonita! ella es muy gran parte mia...
"Ruh hastası" bir şarkı gibi bizim bağımız. Çünkü bir akıllı yok! O deli ben deli!

Acaba uzaktan karşılıklı oturup konuşmamızı izleyenler oldu mu hiç?:O
Birden gülüyoruz aynı anda, birden ağlıyoruz, aynı anda yüksek sesle, aynı anda fısırdayarak konuşuyoruz, susuyoruz aynı ana denk geliyor.

Şuursuz bişi çok iyi & çok kötü aynı anda! Aynı anda dünyanın en acımasız iki insanı, aynı anda dünyanın en hayalperesti! Bir akıllı yok yanımıza! Olsa dayanamazdı zaten.

Onun adı omzunda ağlayacak bir dostala bütün, benim sahip olmadığım bir kardeşe eş ne yazık ki zaman zaman da bana sahip olacak bir ablaya bir abiye:)

Ben onun için hiç yabancılık çekmeyeceği her kilometresini bildiği bir yol gibiyim. Benim her taşımda, her asfaltımda, her gözyaşımda, her kahkahamda, okuldan kaçtığımda, ilk aşık olduğumda, evde ilk isyanı çıkardığımda, dünyanın başıma ilk yıkılışında, en parasız kaldığımda, en hoyrat olduğumda, "LANET OLSUN" dediğimde, "İŞTE OLDU BAŞARDIM"da bir santimine bile el olmadığı bir yol...

Belki de onun için "Ruh Hastası" bir bağ.. Ben onun bütün hastalıklarını bildim hep, içimdeki mikropların nasıl ürediğine şahitlik etti, kim kimin hakkında bu kadar çok biliyor ki! Duyduğundan ziyade, anlatılandan ziyade bişi gözünle şahit olmak. Ben bisiklete binmeyi öğrenirken bana bakıyordu, iki bacağım alçıda hiç kıpırdamadan yatarken elimi sıkıyordu, ayağa ilk kalktığımda o sevinmişti artık yürüyebileceğime, kafamı boka ilk batırdığımda & boktan çıkardığımda bana bakıyordu, gülmekten altıma kaçırdığımda gözlerimin içine bakarak o da benle gülüyordu..

O kanadı kırık bir melekti ben ayakta bir direk, o çaresiz bir aşıktı ben her haline destek, gol kralıydı ben taraftarı, oburdu bende oburdum:)) hep ordaydık...

Şimdi şunu ona ithaf etmezsem gözüm açık giderim işte eteklerimdeki :))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

AHA bilmem kaç senede bir bi yazı çakıosun bana, ağlatıp duruosun..kelimeleri senin kadar güsel kullanamadığıma lanet ettiriosun:)üstüne bişi yazamayacaımı biliyorum bunun, ama yaşlanınca da ticket geçen bi restaurantta senne kanat yiip ağlayıp gülecemi de çok iyi biliyorum:)))canım benümm..bi de şee var onu çok sefiom 7-8 yaşında duygulanıp,ışıkları söndürüp, mumları yakıp likör içip dertlendimizi sezen akssu şarkılarında..isteR güneşş oL yak beniiiii, yağmurum ol ağlat beniiiii...niee di mii :))öle büyümüşüz işte:)

SEDEN dedi ki...

ben ajdacıydım sendne gizlice ama sezen i ayrı sevdim:) de o şarkıdan ne anlıyoduk:))) peki ya likör:))) iyi mi kafa yapıyodu anlamadım::)
AHA kıskançlık naaapmicez etmicez:)

tubik dedi ki...

Herkese kısmet olmuyo böyle arkadaş ya da kardeş olmak.. Daha da uzunca paylaşmak kısmet olsun umarım..

Beyno'ya koptum gülmekten..