18 Haziran 2009 Perşembe

BANA ayak YAPMA!


bu sağ..
bu sol..

:))

yaşlanıyorum bak ayaklarım pörsüdü
saçım da mı beyazladı
bu sene selülitle başa çıkamıyorum artık
neden, merdiveni orta yola dayadık
"yapmaya takatim yok"
dilime dolandı en sevdiğim laf
zaten neyi sevmiyorum ki ben:)
çöp konteynerını bile severek dile getireceğim!
sağ & sol kadar başka..
zaten bu sene hepsinden bir başka.
ben 2007'yi sevmiştim belki de orda kalmalıydım hep
ikiz çocuklar kadar aynı
iki kadar birbirinden ayrı dolu içim dopdolu..
sesimi duyuramıyor değilim haşaaaaaaa!
sesim gayet kalın & yüksektir
keskin sirke küpüne zarar verir!
"başını alıp gitmek" var ya
o ben işte:))
başımı alıp kendimi ferah bir atölye de kumaşlarıma gömmek istiyorum
başımı alıp şakır şakır ispanyolca konuşmak
sonra yine türkçe konuşmak
sonra ingilizce konuşmak
sonra Penelope Cruz gibi
bu tarafa ingilizce bu tarafa ispanyolca
ortaya da türkçe laf yetiştirmek
başımı alıp dergiye gitmek, beyaz masamda romantik moda yazıları yazmak
başımı alıp tatile gitmek
başımı alıp hiç ağrımayacağı asla ağrımayacağı bir yere koymak
başımı alıp susmak, başım bana ben başıma bakarak susmak
"ey başım neden bana ayak yaptın" demek
yapıyor çünkü sağ&sol ayağım kadar bölüyor beni ikiye
o iki de birbirinden öyle bağımsız
...

bu bılogda sansürlenmiş cinsel içerikli bir anlatım var ki bulana ödül verilecek
3 vakte kadar yakasına bülbül öten kuş rozeti takılacak:P

9 yorum:

zeya dedi ki...

gel gel bizim ofise oraya Türkçe buraya ingilizce şuraya ispanyolca hatta istersen İtalyanca bile yetiştirebilirsin. Benim beynim dönüyor hergün bu dil karmaşasından.

ayakkabılara bayıldım da oje rengin hepsinden öteee süper süpeeer

SEDEN dedi ki...

zeya, en yakın orası var di mi:)))
italyanca da kıvırırım ben:)

ayakkapnar zarıl zurul bişi ama oje esas başka bi renkler daha var ki burda kızların içi fenalaşıyo:) görünce gözler şaşı:)

tubik dedi ki...

Ya biri bana bu kadar yüksek ayakkapın üstünde o beden nasıl durur anlatsın ya !

Piza kulesi gibi oluyorum ben her giyişimde!

Benimki can değil mi? Ben niye giyemiyorum da olağanca zerafetimle ortalıkta salınamıyorum yaw! Sonra bakımsız oluyoruz! Peh!

Adsız dedi ki...

cokkk güzel ayakkabılar...
güle güle kullan!
bişi sorabilir miyim, yeşil topuklu nerden :)
sevgiler
gizo

SEDEN dedi ki...

Tubik,

saçmalama o boya ne topuğu yaaaa!
ben yer elmasıyım topuksuz yoksa ayaklarını buna sokup eziyete değer mi ya:))

SEDEN dedi ki...

Gizo,

iyi dilekler için tenk yu:)
reklama girmesin diye böyle yazıyorum bak yeşiller 9 batı
ama sen bunu ingilizce yaz :)

Tanya's dedi ki...

Sed,

Cinsel içerik "Penelope Cruz"..hani döner aksanla şahane ingilizcesiyle konuşur..döner ispanyolca sevişir..oldu mu?..bülbül öten kuş rozetini kaptım mı?

Roberta Granada dedi ki...

Hi, I love your blog, I have a blog on tb craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.

Adsız dedi ki...

o yeşiL toppuhnu ayağğkap benim olacağğdı ya:))nağsip işte, zate binip üstüne yürümem zor idi:)bende çıplah ayah yörümek istiom sahil kasabasında bi giydiimle bi ay yaşayacamm, aşık olmayacam, kart borcu ödemeyecem , işe yetişmeyecem hatta konuşmayacam öle yaşayıp gidicem negsell:))