16 Haziran 2009 Salı

Aklımda kalanlar:))

Mojito içtik ya tarçınlı, orda deliyle tanıştık:) deli hepimizi başka bir yakınımıza benzetti.. Israrla "sizi tanıyorum" dedi. Bizim tanımadığımız biri bizi tanıyordu & deliydi. Kalkıp gittiğinde :) bizi gerçekten tanıyan garson gelip "Ya o deli, adı yaşar ama ramazan demezsen kızıyor" dedi:)) Demek bizde bişi var!

LAdy Lis yol boyu "ben farklıyım ben diğerlerindn farklıyım" diyerek kollarını torpidoya yaslayıp dirseklerini içe & dışa çevirerek farklı olduğunu idda etti... Oysa dirseklerini 365 döndüren birilerini tanıyorum ben:)

Tabi bu kafayı yeme senkronu sonucu acayip fikirler ürettik. Mesela yol boyu "kerip" köylüler otobüs duraklarında bekleşiyorlardı. Gençlerinden 1- 2 alıp yetiştirip... YA "adam gibi adam" olmamaya niyetli kontispontis için yapcağız art niyet yok gerçekten!

Battı çıktı! Hö?! Antalya'nın "07 Yörü" trafiğinde havalimanı yerine şehir merkezine daldım! Gördüğüm ilk benzinci de yol sordum cevap: dümdüz yörü, battı çıktı yapma sağdan göstertiyo.. Aksanı duymanız gerek & ne yazık ki bizim duyduklarımızdan çıkardığımız bu. Yoksa genel olarak tek kelime anlamadık battı çıktı hariç! Birbirimize bakıp devam ettik.. LadY Lis "battı çıktı"yı sağa sola sapma manasında algıladı. Derken alt geçide geldik! İşte orda gözlerimiz ışıldadı çünkü sağda havalimanı yazıyordu.

Ya arada kimbilesi daha neler oldu tam hatırlamıyorum :) Ama bi devre beynimi bi kenara bıraktığımı bütün fonksiyonlarından arındığımı kesin & net olarak hatırlıyorum:)

Aklıma geldikçe not geçeceğim..

Ya işte böyle lüküs hayat ne yaparsın.. Bizim için İstanbul Antalya - Suadiye KAdıköy gibi eee kaderine yanıcannn!!!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sosyolocik hayatı çok iyi olan, ehliyetini tamamlamamış(üniversite terk demek oLuo), hiçbi zaman başını eğmeyen life guaRd ımız vaR idi bi de:)))

tubik dedi ki...

Battı çıktı :)

SEDEN dedi ki...

etiket" ahliyet değil üniversite diploması etiket:))

das autoban:D

SEDEN dedi ki...

Battı çıktı:))

hiç unutma görünce seslen "Battı çıktııııııııııııı":))

Tanya's dedi ki...

Bizim memlekette de o battı çıktıya..batçık derler..sisot geldiğinde sor bak...gülmekten katılırsın.

Sebnem'den dedi ki...

Ay Sedddd...
Birde şu ''babadan dön''derler ya..Sinir olurum o baba lafına..
Özledim seni..Ayrıca mahcubum..anladın sen..Yosa sen benim tek 1.cimdin:((