7 Mayıs 2009 Perşembe

"ULVİ"

Her sabah Povır Fm geveze dinliyorum. Geveze çıktı çıkalı hemen her sabah dinliyorum. Bazen hızımı alamayıp ofiste dinlemeye devam ediyorum. Programın içeriğini "maymunluğun bini bir para" olarak açıklasam ayıp olmaz sanırım.

Her sabah bir konu belirliyor geveze, yani bir deli bir kuyuya taş attı bin akıllı düşünüd misali:) Millet sabah trafikte zarıl zarıl arıyor fikrini paylaşıyor. Şanslılar var onlar hediye kazanıyor.. Bir keresinde "Bir filmde baş rol olmak istesen hangi filmde kim olurdun?" Arıyo insancıklar "Ali Baba'da 40 harami olurdum", "Tibet'te 7 yıl olurdum" derken derken bir ses:O diyor ki "Vicky Christina Barcelona'da başrol Javier Bardem olmak isterdim!!!" arabanın içinde direksiyona kafamı koyup gülecek hale gelirken geveze diyor ki "Sen başrolün peşinde dğeilsin sanırım" cevap "Abi ortam Barcelona güzel, kızlar güzel daha hangi rolü isterim!".

Dün sabah ki konu "Gizli saklı şeylerin yakalanırsa ne yaparsın?". Arıyor herkes ben yarın uykuda dinliyorum, yandan davulun teki korna çalıyo "Ya bi sus radyonun volyumunu kaça çıkartiyim senin şu kornandan sağır olcam zaten" söyleniyorum.. Aradan biri bağlanıyor adı "ULVİ" diyor ki "Benim hanım çok zeki telefonumun hafıza kartında görmemesi gereken video kayıtları vardı. Ben birgün uyuyordum onu sakladığım yerden bulmuş:O Kendi telefonuna takmış:O Telefonu uyurken kulağıma dayadı!:O"
Geveze soruyor "Nasıl görüntüler"
Cevap Ulvi'den "Öyle görüntüler işte"
Geveze "Eeeee peki ne oldu"
Ulvi "Beni tekmeleyerek yataktan attı"
Geveze "Hala evli misiniz?"
Ulvi "Tabi ben inkar ettim zaten"
Geveze "Ne dedin hayatım o bizim Mahmut Abi öyle göründüğüne bakma"
Ulvi böğrüşerek güldü!
Ben yarı şok yarı neşe dinledim kafam da da Ulvi'nin bunları yapan karısını canlandırmaya çalıştım. Bir kere kadın hafıza kartını tespit ediyor falan demek 2 çift laf edilebilir bir hatun.. Ulvi nası bi insan falan Ulvi benim hafızada yer etti.

Bu sabah yine böyle bir deli taş attı geveze, dedi ki " Yaşalanınca herkes başka bir yere taşınmak, olduğu şehirden başka bir şehirde yaşamak ister orası neresi senin için?". Önce bir kız dedi ki "Aslında yaşadığımız yerler kendi terchimiz olan yerler. Ama insanlar ağacın dallarında oturan maymunlar gibi sürekli yukarıy bakıyorlar & diğer insanların popolarını görüyorlar. Oysa etraflarına baksalar kendilerinin de ne kadar iyi olduklarını görecekler". Direkisyonu bırakıp alkış tutacaktım ki "Günaydın geveze ben Ulvi" cümlesini duydummmm!!!!
Geveze "Sen başka bir yerde yaşamak ister miydin?"
Ulvi "İstemez miyim!"
Geveze "Değil mi şöyle bir Paris, Miami, şöyle gelişmiş bir yer"
Ulvi"Yok yok Moldovya! Moldovya harika! Ben gittim 15 gün kaldım ömrüm uzadı"
Geveze "Senin gelişmişlik anlayışı fizksel sanırım"
Ulvi "Çok gelişmiş çok. Ben oraya gitmek için 9 takla attım hanıma"
Geveze "Evli misin, kaç yıllık, ne yaptın yani ne dedin"
Ulvi "6 yıllık evliyim. Hanıma konferans dedim, toplantı dedim, sonra telefonunu uluslararası görüşmeye açtırdım. Beni ne zaman arasa buldu"
Geveze "Konferans mı?"
Uliv "2li ilişkiler, yüzyüze görüşme konferansı"

Ulvi nası bir insansın!!!!! Ulvi gerçek misin! Ulviiiiii bir görev için mi yaşıyorsun napıyorsun!!!!!

Bana Ulvi'yi getirin tokatlamadan rahat etmicem!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

fökk yöö uLvi yaa:))işte ulvi bi pRototip:)

SEDEN dedi ki...

Ulviiiiii görev!

tubik dedi ki...

Ulvi'nin kafasına Moldova kadar taş düşsün bence.. Karısına da Allah akıl fikir ihsan eylesin..