13 Mayıs 2009 Çarşamba

CADDENİN ERKEĞİ GERİ DÖNDÜ!

Yahu reklam izlemek için televizyonun başına oturacak raddeye geldim!

Hayranım o reklamları yazan ekibe. Yaratıcı mısın be kardeşim!!!!! Ne oldu da düşündün bu reklamı!!!!

Yeni Cola reklamı :))) 10 kere daha izlerimmmm. Genç kız & genç çocuk kütüphanede çalışmaktadır. Genç çocuk kıvrak zekasıyla kızı tavlama peşindedir. Kütüphanenin basan havası içinde koluna çizdiği Cola ile serinlemek & kıza yazılma peşindedir. Koluna çizdiği colayı genç kızın avuca boşaltır ki genç kız da boş durmamaktadır. Koluna bardak & buz çizmiştir. Sonuç Cola ile kaynaşırlar:)))

Bayılıyorum. Şu zaman çocuk olsam kesinlikle reklam saatinde yemek yiyenlerden, reklam vakti işi gücü bırakan, pür dikkat ekrana bakanlardan olurdum.

Fakat reklam anlayışı kültüre, ülkeye göre değişiyor sanırsam.. Bizde daha kurtlar vadisi içerikli reklamlar var, "Caddenin erkeği geri döndü". Bu sabah billboard da gördüğüm tween reklamı. Yaratıcı değil esintili geliyor. Caddenin erkeği kro biri gibi geldi bir an. Sanki cadde de artık yaka paça adamlar göreceğiz. Umarım caddenin öyle bir erkeği geri gelmemiştir.

Reklamda yaratıcılık rica ediyorum lütfen.

Koluna resim yapan biri, polat alemdardan daha fazla dikkatimizi çeker sanki!!!

Ps. ya sen gel uslu uslu bana ya ben gelip alayım seni:))))

8 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Sedenciğim,
Nedense ben seni hep TV seyrederken Annenin de senin ağzına bir şeyler tıkıştırdığını düşünüyorum..
Bir kaç yazında bana öyle bir etki bıraktın:)))
Heheheheee..
Ay o bahsedilen Caddenin Erkeği..Hani şu soğan cücüğü erkeği mi?
10 kıl sağ göğüste 10 kıl sol..Futbol maçı yapacakmış gibi...
Tüyü bitmemiş yetimin modernize edilmiş haliii
Caddenin erkeği Hocam Ersin ve Sevgilim Hasan'dır...Nokta..Damat Tween şikayete gelecekse bana gelsin..Zaten bir pantolon paçası bile yapamıyorlar..HIIIH!

Tanya's dedi ki...

Hahahyt..bende gördüm..caddenin erkeği ne olaki dedim...düşündüm bilemedim bulamadım..

Ama reklamlara gıcığım..onu bilirim.

SEDEN dedi ki...

Şebo;

:):):):)

Cadde erkeği formatına sonuna kadar katılıyorum!!!

Tween boeeek!

SEDEN dedi ki...

Tanyakafa,

Caddenin erkeğini hırboya çevirdiler bi afişle beni gıcık ettiler!!!

Ya cola ekibi gelsin reklamı düzeltsin:))

Adsız dedi ki...

O kadar anlamamışsınız ki tween reklamını birde kalkıp ahkam kesiyorsunuz. ne alaksı var krolukla ne alakası var hırbolukla. zaten şu blog kafasını annayamamaktayım neyse. adamlar iflas edip caddeden gittiler şimdi tekrar dükkan açıyorlar malesef reklam ajansını araştırırken googleda siz çıktınız ve bu anlamsız görünüze anlamsız bir yorum yazmak durumunda kaldım teşekkürler. he bu arada kayıt olmaya üşendim. Onur Keykay

SEDEN dedi ki...

Onur,

keşke sabah sabah karşınıza çıkmasaydım. durduk yere sinirlendiniz şimdi görüşlerime.
reklamın size hitap ettiğini bilemedim ahkam keserken. blogda öyle bir yer zaten bize para veriyorlar burda ahkam kesip üzerimize dikkat çekmek için. müdürümüz muharrem blogger her sabah bana bir ahkam konusu veriyor. reytinglerimize katkınızdan dolayı esas biz size teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

Seden hnm,

Rica ederim. Aslında reytinglerinizle ilgili değil durum bak blog açmışsınız insanlarla bilgi görüş paylaşıyorsunuz internette hayatı paylaşıyorsunuz ve hiç yoktan biri size sabahın köründe kızıyor. duygu paylaşıyor. böyle işler çok olmaz, kimse tanımadığı birinin bloguna yazı yazmaz commercial olmadıkça. googleda bir numaradasınız kim bilir bu sloganı kaç kişi aradı ve bu siteyi buldu, ama sadece ben yazdım. kusura bakmayın biraz kaba anlaşıldıysa, hırboyumdur kroyumdur ama iyi biriyimdir. amacım sizi bozmak değildi öyle anlaşıldıysa üzgünüm. işte reklamın gücü iki birbirinden habersiz insanı bile karşı karşıya getiriyor. zaten nedense sadece göztepede var sanırım o billboardlar. erkek ve kadın görüş farkı hatta bunla ilgili güzel bir reklam zamanını olursa bakabilirsiniz. olaya hırbo vb. olarak değilde, kadın erkek olarak görebilirseniz daha şık olur reklam linki aşağıda umarım youtube a girebilenlerdensinizdir. tşk Onur.
the battle
http://www.youtube.com/watch?v=7y_bUFnoPv4

Tanya's dedi ki...

Sed,

Onur bey Damat şirketinin avukatı olmasın yanlışlıkla..