20 Mayıs 2009 Çarşamba

Bu puZZLelı nERDE görsem taNIRIM!!


TONY CRAGG - ZOOID 1991




ALLEN JONES - CHAIR 1969


CLAES OLDENBURG - SOFT FUR GOOD HUMORS 1963

Meraklısına şiddet & numayişle tavsiyemdir.

Yanına bir de "Legendary German Cars"eklersem EVET!!! bir servet değerinde kitap alışverişi yapmış olursunuz ama şımartılmak herkesin hakkı:)

19 Mayıs uzun yürüyüşlerin, rüzgarın, korkunun, diet bozmanın, yemek yapmanın, çilekli turtanın, meyveli jölenin, sorgunun, sualin, yeni bir etek dikmenin & onun heyecanının, ordan oraya gidip gelmenin, yeni spor papilerin, müziğin, yeni malzeme keşiflerinin, kokunun, araba sürmenin, yorgun uyumanın, kafa yormanın, nerdeyimin, nereye gidiyorumun, yazın & baharın, kocaman bir PUZZLElın bir parçasıydı....

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Dondurma yastııııııııık..istiyorum.

tubik dedi ki...

19 Mayıs Yatış ve yuvarlanış bakanlığının bana verdiği yetkiynen kendimi unuttuğum gündür.

Ne zaman diete başladın da bıraktın kuzum?

Dr. Erol nerde?

Bu hafta başarabilirsem uğrayacağım ve papileri alacağım.

Nargileye ekip çalışması yapalım diyorum.

Sevgiler saygılar..

Sebnem'den dedi ki...

Sed...
O şömineyi istiyorum...Artık nereme takarım bilmem ama istiyorum işteeeeeeeeee..
Gerçekten Eröööl nerde?
Nargile yapalım yapalım...

SEDEN dedi ki...

Tubik;

papileri nerden ne zaman gelip alacağını gelmeden önce bildir bebek:) yoksa papiler yanımda olmayabilir:O

naferin ekip diyince bende artık aklına geliyorum diğmiği depeçmottan sonra:)