12 Mayıs 2009 Salı

bİLmeM aNALtABİLDİM mİ?

Elime geçen fırstaı kaçırmak, randevuyu kaçırmak, çalan telefonu kaçırmak, indirimi kaçırmak, kalan son bileti kaçırmak, köprüden önceki son çıkışı, kapısı kapanan asansörü, yeşil ışığı, açık arttırmayı kaçırmaktan nefret ederim!

Çünkğ kaçırınca kafama takılır "Vay ben bunu nassı yaptım" diye dövünürüm. O hale düşmemek için kaçırmama gayreti gösteririm. Ama yine oldu! Az önce "Marx'ın Dönüşü"nde kalan son 2 bileti kaçırdım! Dakikalarca uğraştım almak için ama ne mümkün alamadım:( Sonra alıyor gibi oldum, öğrendim ki tek bir koltuk kalmış!

Sen otur o koltukta biletlerin hepsini satan ey insanlar, insanlar tarafından kurulmuş kurumlar!!!

Hooooooooof çok sinirliyim!

Sinir yapma Sed, sinir yapma Sed, sinir yapma Sed...

Cık olmuyor! Ya Mayıs oldu bitiyor zaten bütün etkinlik ıvır zıvır :( Ya hayatımda bu kadar cansız geçirdiğim 3 dönemden biri bu ya yeter! İsyanın adı neden isyan!!!! Of pof of pof!

Bir daha hayatımda asla içinde olmak istemediğim bir dönemden geçiyorum, bir daha asla bu kadar asosyal olmamak, bu kadar hasret çekmemek, üzülmemek, sıkılmamak, daralmamak, dönemn son oyununu kaçırdığım için üzülmemek, amaaaaaan sonsa son nasılsa bu sona kadar 7bin tane oyuna gittim onlar yerini tutar demek istiyorum!!!!!

Bazen bazı zamanlar vardır midede kasılma, boğazda düğümlenme, akciğerde yanma yapar. Yerine konacak birşey yoktur çünkü herşey sonsuz manasızdır. Yuttuğun bir lokma boğazından geçerken, doyuyor musun, aç mısın, daha da yemeli misin değildir kaygın! O an sadece orda duruyorsundur tıpkı zamanın öylesine geçmesine müsade ettiğin gibi lokmalarından boğazından amaçsızca geçmesine müsade ediyordur bünyen, ruhun artık o an sadece hangisini hissedebiliyorsan...

Bilmem anlatabildim mi?

4 yorum:

tubik dedi ki...

1 hafta sonra tahminimce bütün zıpzıplığınla unutmuş olacaksın bu geçirdiğin dönemi.

O diil de;

Herif aşırıdozdan hastaneye kaldırılmış Atina'da, konser iptal olabilir diyollaaa...

Sen ne diledin Hıdrellez'de itiraf et ? :)))))

SEDEN dedi ki...

Yok daha neler:)))

Hıdırellezi böyle bir dilek için meşgul eder miyim:))

Tanya's dedi ki...

Erik ye sen erik..onun da mevsimi gececek bak..tubikte okudum.

Şaka bir tarafa..2 gün sonra şu haline patlaya patlaya güleceğiz.

SEDEN dedi ki...

2 gün sonra olsun hadi:))

noooldu ekip ruhu:)) ay çok üzüldüm:)