21 Mayıs 2009 Perşembe

AJDA PEKKAN

Bugün takvime baktım
Yaprağını kopardım attım
Seni tanıyacağımı bilseydim
Yapar mıydım (atar mıydım)
Unutma bugün bu tarihi
Bu aşkımızın ilk sahnesi
Yüreğime indi perdesi
Aynen öyle aynen öyle
Unutma bu günü bu tarihi
Kelimelere sığmaz tarifi
Dize getirdim talihi
Aynen öyle aynen öyle
Kalem yazar tükenir
Kader yazar tükenmez
Tükenmesin sevgimiz
Aynen öyle aynen öyle
Hemen koşa koşa evime gittim
Evimin altını üstüne getirdim
Tarih burada kader burada
Yaprağında

Onun gibisi var mı?!
Günün birinde kızım olsa adını Ajda koyar mıyım:)
Yaparım çünkü o her zaman güçlü kadının timsali oldu!!
Yıkılmayan, sürünmeyen, aşık olmayan, ama adamı aşktan kapısında süründüren, gözyaşı zaten hiç olmayan, daima resti çeken, hep genç, hep güzel , hep bakımlı, hep AJDAAAAA!:)
Bu sabah herkese Ajda tavsiye ediyorum!
O ne yapsa herkes yapmadı mı?! Saçını nasıl şekillendirse, ne giyse, mimiklerini bile, kullandığı kelimleri bile, elini çenesinin altına hafifçe değdirerek verdiği pozları bile YAPMADIK mı:))
Tekrar ediyorum Issız Adam'a ağlamayan kadın ol!!!!!!
Yüzeysel ol, derinliklerin olmasın, kötü ol:), güçlü ol, içinde bir yerlerde mutlaka bir Sezen Aksu'da vardır ama onu sakın ola kimseye gösterme:))
Bu sabah party veriyorum AJDAAAAA!!!! KArizmalarınla yık bizi:))))
#######
PS: Tanya ;)
uçuk pembe, turkuaz, fıstık yeşili, şeker pembe, ikea, balkon, ada, dikiş makinası, organze...
bilmem anlatabildim mi:))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

içim dışım sezen oLmuş benimm yapcek bişi yok:)

SEDEN dedi ki...

Lis,

içimdeki Nazan & Nejla'yı özgür bırakıyorum:)
genlerimle oynamaya çalıştın ama işte bir yaz mevsiminde özüme döndüm!
-en iyi sen bilirsin;)-

Tanya's dedi ki...

Seeeeeeed,

Organze ..ada...ışıklar..şahane..daha ne diyeyim ki ben..

İ.V.

zeya dedi ki...

yaşasın Ajda partisi !!
dur ben buradan bir Sardı korkular patlatayım :):):):)

SEDEN dedi ki...

Tanyaaaa,

çok güseeeel hepsi çok güseeeelll:)))

SEDEN dedi ki...

Zeyaaaa,

hooorrraaayyyyy :)))
sardı korkular gelecek yıllar ama Ajda'yı ezemez bunlar partysi:)

oh ne iyi ettin katıldın öperim kocaman:)

Sebnem'den dedi ki...

Ben senin masaların üstüne çıkıp..Tünelin bütün barlarını dolaşıp...Üstelik minicik bir etekle...''O benim dünyam''şarkısını söyleme fantezini biliyorum canım..
Hala devam mı bu durumlar...
Sen kızının adını Ajda koy..Ama ne olur bana ''Semiramis''koy diye ısrar etme tamam mı?
Az önce Tanyanın sayfaya seni tehdit eden bir yazı bıraktım...
Ona göre..

SEDEN dedi ki...

ŞEbo,

albümü biraz erteledim ama plamlarım içinde hala:)))
yani bigün şarkıcı olursa sen sebebini biliosun:)))))))))
-Ajdaaa gel kızım!
-Semiramis Ajdaaa nerde:))
uzun ömrümüz olurdu öyle deme:)

tubik dedi ki...

Ajda Pekkan, Sezen Aksu gibi bi ilah varken bana hep burun kıvrılacak biri gibi geldi yakın zamana kadar.. Ama son zamanlarda düşünüyorum da hükümet gibi kadın resmen.. Eskimiyo, pörsümüyo, sıkmıyo, bayıltmıyo, ağlatmıyo, bazı gün ve saatlerde ilaç niyetine alınır..