21 Nisan 2009 Salı

Yörüngemi Değiştirsem :O

Ters gitmesin işin! Muhallebi yerken kırılır dişin!

Bazen olur öyle silsile. 10dk.'da değişir tüm düzen. Deli olursun. Çemkirmek istersin ama kime! Bir yumruk atsam şiddet yanlısı derler ama bir çaksam yeminle düzelirim dersin fakat duvardan başka birşey yoktur çakacak! Gözü kalanın gözü çıksın dersin! Çıkmaz hatta o nası bir gözdür ki kat be kat büyüyerek yürür üzerine. Ben eskiden nazar boncuğu takardım. Sonra sembolist olmayacağım dedim çıkardım. Fakat baktım ki şamanlık kaçmış içime gittim kırmızı 4 yapraklı yonca aldım. Ben doğduğum gün büyükbaba hazretleri yeri cennet olsun yok şimdi, 4 yapraklı bir yonca getirmiş anneme. Avuçlarına bırakırken "İşle ki dolu bir insan olsun & şansı bol olsun". Hmmmm şans! Bilmem çok mu yok mu?! Ama nazar kankadan ötedir benim için. El içine çıkmayayım, tanımadık insanların içine girmeyeyim çünkü hemen gelirler benimkiler. Çok da abartmak istemiyorum bu mevzuyu. İnançla ilgili ben o inançlardan sıyrılmaya çalıştım ama beceremediğim ortada.

Hep birşey gelir başıma alıştım artık. Gülemiyorum hatta hırsımdan deliriyorum bazen ama gün gelecek güleceğim de elbet. Çeşitli yollarla, kıt aklımca korunuyorum, mesela dilimi ısırıp, popomu kaşıyorum, içimden tekrarlıyorum "gg, gg," (açık açık yazmıyorum sonra küfürbaz diyolar:). Enerjik bişi bu kuvvetle beyenmek yada kuvvetle içerlemekten kaynaklı. İyi niyetle de zarar verir insan insana. Çok tuhaf birşey bu kurcaladıkça içine çeker.

Fal baknalara ağırlık gelirmiş ya öyle hurafeler var bu işlerin içinde. Uzak durmakda imkansız illa geliyor başına birşey. O zaman en hafifi gelsin. Kaldıramayacağın birşey olmasın.

Kalp garip bir organ. Kasılıyor. Depiniyor. Gümbürdüyor ( My heart is beating like a jungle drum:) Pırlıyor. Daralıyor. Yada bende ki bir acayip çalışıyor:)

Bugün gülesim yok" yapasım"edesim yok gari" derler Bodrumlular. Rakıyı balığa vururlar, ayaklarını denize sokarlar, hadi gari yetti gari derler, çökertme oynar bazen de kavga ederler. Silsile devresindeyim. 2009 yılı berbat bir yıl Aslan, Boğa, Terazi 2009a yaklaşma diyen astrologların saçını başını yolsam, gezegenlerin yörüngeleri, ne bileyim yıldız haritam falan değişir mi? Yok ama astrolojinin elçisine zeval olmaz di mi?

Silsilesiz günler diliyorum en çok kendime!

PS: Blog yazarının bencilliğin dibine vuruduğu günlerden biriydi...

7 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Ay senmisin küfürbaz...Benim adım başı küfür ederim hahhaaaaa..

SEDEN dedi ki...

:)))ŞEbo,

küfürbazzzzz:) da ne komik laf hokkabaz gibi:))

tubik dedi ki...

Biri nazar dediyse ben orada eksik duramam kuzum!

Anlatıyorum:

Nişana 3 gün kala annemle can hıraş kıyafet arayışındayız ve kıpkırmızı bir elbise aldım kendime.. Annem sürekli mırın kırın ediyor "çok güzel ama nazar çeker derler kırmızı için". Benden de olağan tepki geliyor tabii " Yağğ anne saçmalama yağğğ renkle nazarın ne ilgisi var yağğğ!!". Nişana kaldı bir gün. Sabah servisi beklemek için minibüs caddesinde karşıdan karşıya geçerken ortadaki refüjde yuvarlandım ve yüzüstü yolun ortasına kadar kaydım.. Arabalar durmak için ani fren yaptı. Omuzumu incittim. Akşam annem ağrısı geçsin diye kendi kas gevşeticisinden sürdü. Anneme ben sürerken hiçbişey yapmayan krem bir anda heryerimi elbisemin kırmızısından yaptı ve yaktı. Yıkadım bi güzel. Hadi dinleneyim kitap okuyum dedim yatağa yattım, baş ucu lambamın ampulü patladı!


Aynı elbiseyi bir düğünde giydim geçenlerde. Çok güzel de bir kolye hediye etmişti Cenk'in annesi o elbise için nişanda.. Kolye daha takmadan tuzla buz oldu. Küpeler düğün yerinde biriyle öpüşürken anlamsız şekilde takıldı düştü.

Var kuzum nazar! Artık inanır oldum.. Kırmızı da nazarı çeker yavrum giyme sen!

Adsız dedi ki...

Sed,
yildiz haritani degistirmek istiyorsan yapman gereken ilk sey devlet meteoroloji islerine
bu hususa dair bir dilekceyle
Basvurman. Sonra muftulukten ok kagidi alican. 14 is Gununde yildiz
Haritan super Bi Sekilde Degistiriliyor o vakit.
Benim tavsiyem -ki ben de oyle yapiyorum; yukselen burç kullanmaman. Onu da, bankani arayip iptal ettir. Hic geregi yok.

SEDEN dedi ki...

Tubik,

Ohannes diyorum.
İşte bende öyle biriyim bana da olabilir öyle vakaaaalar!

Kırmızı da pek severim ama biliyorsum kırmızı bağla geç karşısına ağla:(

SEDEN dedi ki...

Adsız,

Ovvov uzun işmiş rüşvet versem bunun bi oluru yok mu:))

ŞAka bi yana benim yükselen de boğa sanırım hofffff!

Sıkıldım bildin mi!

Adsız dedi ki...

Boga da burclarin en iyisidir halbuki