29 Nisan 2009 Çarşamba

Kayıt Aranıyor!

Gerçekten dilim falan tutuldu sanırım!

Masalcı nene gibi car car öterim normalde bi pss geldi. Yürümek istiyorum biraz.. Bunalım Umay Umayları tıkalamışım nanoya.. Böyle hava da ağladı ağlayacak sıçtı sıçacak bir hal. Ben zaten "dertlere gel anam!" hallerinde.. Sabah kısa metraj asansörde kalma furyası geçirdim. Benim klostrofobim var ne yazık ki! Asansör sevmem, kodes sevmem, bazen ev bile küçük gelir, ferahlık severim, daralmayalım böyle geniş geniş.. Tıkışık yatak sevmem, 1 kişilik yataktan haz etmem! Kısacık bir kaldım asansörde kapı kilit, asansör hareketsiz bir an bütün bunlar film şeridi olup geçti.

Şu an inanılmaz şekilde dışarıda olmak istiyorum. Yapacak hiçbir işim yok ama yarım saat erken çıksam göbek atarım. Yazmak istememe günü bugün. Oysa anlatacak nelerim var! Bazen düşünüyoum vızır vızır yazıyorum burdan ya belki okurken birinin içi sıkılıyor. Okumasın di mi o zaman?! E ne bilicek.. Bazen birşey anlacak oluyorum sonra "yok yok bunun sırası değil" geliyor. Uzuyor uzuyor lastik kıvamında herşey..

O kadar farkındayım ki değişiklik lazım!....

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ee sen bugün bir yarım saat erken cık o zaman..sokaklara at kendini..gez dolaş..

Tanya's dedi ki...

Hiçte böyle izin verildiğini görmemiştim hahayt.

SEDEN dedi ki...

hahahahahahahaaa:)))

böyle izin alınır mı canım :)))

aaa bi tuhaf oldu:s izin almak için değil hani durumu açıklamak falan... ayyyy:)))

tubik dedi ki...

Tanya benim de müdürüm olsun kampanyası başlatmak istiyorum. İmza toplatıp Selami Öztürk'e vericem :D

SEDEN dedi ki...

Metaruloji ve Malzeme mühendisi Tanya'dan sana müdür olmaz:))

Selami Öztürk şansını dene bakalım:))