13 Nisan 2009 Pazartesi

Kafama Takılanlar Vol#2

Kaç gündür günümü bilemedim. Yatak döşek yatıyorum sabırla bu öksürük, bu sümüklü halimle, geçecek diye. Oysa sınavlarım bitince özgür kalacaktım. Beyin özgürlüğü! Bir sorumluluk yok o sorumluluğa hazırlık yok. Fakat hiçbir şey yokken öyle bir tutsak oldum ki, battaniye, c vitamini, öksürük ilacı pırangalarım oldu. Geçmedi hala üzerimde yapışık, hırlayarak nefes alıyorum. Burnum tıkalı bu sesime alıştım! Zorluyorum & vaziyete kırgınım.

"Bu bana yapılır mı laaaan?!?!" Yapılıyor anasını satiyim. Hatta o kadar çok yapılıyor ki. Bu bana yapılır mı laaan dediğim neler atlattım ben. Bu sabah şu arabayı park ettiğim aşağı sokaktan ofise yürüken kendime yaşımı sordum. Çüş 30 olucam nerdeyse fakat ben 21 de bir yerde kalmışım. Hala içimde o 21 yaşımdaki isyanlarım var. Bazen hala 17 yaşımda gibi içimde patlamalar. Ben 30a hiç gelmedim. Topuklu papuçlara çıktım, artık istediğim makyaj malzemesini anneme sormadan alıyorum. oje sürmek için anneme yalvarmak gerekmiyor, akşamları istediğimle istediğim kadar telefonda konuşabilirim bağıracak babam yok, yapmam gerekenleri & yapmamam gerekenleri ben seçer ben biçerim, bir zamanlar gözüme müthiş görünen yaşlara geldim. Ama hiç öyle değil. Çünkü bütün bunlara sahip olmak ne yazık ki yanında mutluluğu da garanti etmiyor. Bütün bunlara sahip olacak yaşa gelene kadar "Bu bana yapılır m laaan?!?!" dediğim binlerce şey oldu & o geçişi hiç fark etmedim. Aynı kaldım. Büyümedim. Bu bana yapılır mı dediklerimden dersler çıkardım ama 30 bana hala 10 beden büyük.

Bu bana yapılır mı laaan?!?! dediklerimin başında hep fedakarca davrandıklarım oldu. Eşşeği bu hesaplaşmaya karıştırmak istemem ama altın semer vurduklarım da hep eşşek kaldılar. Şimdi hala karşılaşıyorum aynı çıkmazla. Olum hep mi bana denk geliyorsunuz be çocuğum! Bu gezende adam mı yok yoksa bütün adam gibi görünenler aslında hıyar mı? Bence hıyarlar!

Ben hep kepçeyle veren oldum. Kepçeyle dost, kepçeyle evlat, kepçeyle kuzen, kepçeyle sevgili, kepçeyle torun, kepçeyle yeğen, kepçeyle işçi, kepçeyle tüketici.. Bunların içinden karşıma kaşıkla çıkanları bile az ne yalan söyliyim. Çok üzülüyorum şimdi bunu söylerken. Ne yazık ki bir hesaplaşma ile yapmadım yaptıklarımı ama bugün hala içim acıyorsa, sonunda vardığım yer kepçe oldu çok acı.

Ben ilk kendime sorarım. Ben ne yaptım da böyle oldu diye. Ben birşey yapmadan gelemez ki başıma birşey. Sonra suçu kendime bulurum karşımdakini affederim. Fakat bir yer var, tam kestiremiyorum neresi yada nedir diye. Oraya geldik mi affedemem. Annem hep der ki makas gibisin birleştirilemeyecek şekilde kesiyorsun. Çok kötü birşey bu. Oysa oralara gelene kadar neleri birleştirmeye, ne yokları var etmeye çalışıyorum. Kimse mi görmez be kardeşim! Kimse mi bakınca "Ya bu kız beni çok seviyor, benim için elinden geleni yapıyor, bende bir köpeklik etmeyeyim" demez ya! Demedi anasını satiyim!

Yemin ederim şu güne kadar hayatımdan çıkardığım eski dostlarıma, canla başla sevdiğim sevgililerimi, dişimle tırnağımla çalıştığım işlerimi düşününce "Olum bu kadarını duvara yapsam duvar dile gelir bir teşekkür ederdi" diyorum. Ben ne yaptıysam insana yaptım & ne kötülük gördüysem insandan gördüm. Ne acayip bir yaratığız biz ya! Eski sevgilim mesela kafasında hep şu vardı "Sed beni ne yapsam bırakmaz, Sed hep yanımda olacak. Ben ona bu gezegendeki en büyük eşşekliği etsem de (konu yine eşşeğe geldi:) o hep yanımda olur ,bana o gülümseyen yüzüyle bakar, sırtımı sıvazlar". Lan hıyar mısın! Peygamber miyim ben! Elbet benim de "TAK" edecek bir noktam var neyi zorluyorsun. Fakat onu atınca "AAAA bu kızın üzerine gitmiyim canına "TAK" dedirtmeyeyim" diyeni mi geliyor? Hayır, her insan aynı, herkes sahip olduklarına hayat boyu sahip olacak sanıyor kendini. Misal çok yakın zamanda kaybettiğim bir arkadaşım. Ben onu canımdan çok severken onun benim canımı acıtacak herşeyi yapması. Arkadaş olduğumuz yıllar içinde her yaptığına, her dediğine eyvallah edince demek böyle bir imaj çizmişim gözünde. Bana ağzına gelen her lafı oracıkta söyleyebilecek cesareti buldurmuşum kendinde. Bugün o yok! Ben varım kendimle & düşünüyorum acaba neleri yapmasaydım bugün hala arkadaş olabilirdik. OLAMAZDIK! Tıpkı eski sevgilimle bugün sevgli olamayacağımız gibi.

Şu anda yanında olduğunuz herkes ama herkes ne yazık ki "AAAA ben onun kafasına etsem de o hep burda olur" sanıyor. Üzerine ihtsas yaptım yemin ederim. Bende onlara şunu söylemek istiyorum "Be salak hıyarlıklarına devam eden geçmişte hayatıma girmiş & ne yazık ki çıkmış diğer insanlarla sevgili kalmış mıyım, arkadaş kalmış mıyım da sen hayat boyu kafama ederek devam edersen yanında olacağımı sanıyorsun!"

888 olmuş herşey. Yola çıkarken kaybetmeye çıkmıyorum fakat herkes ne meraklı çekip gitmeye. Böylece kesiyoruz tutunulacak dalları. Sonra "Aaaaaa neden güvenmiyorsun?" Kime güveneceğim, sonunda hep benle başbaşa kalmışız benden başka kime güveneceğim.
Bu yazıyı okuyan herkesi zan altında bırakmak istemem. Gerçekten dostlukları da tartışılmayacak insanlar tanıdım ama o kadar azlar ki. Kaybettiklerime yanıp, yakalarına daha sıkı sarıldığım bir iki kişi kaldı neyse ki. Ama gidenlerden kalan çiziklerde sancım dinmedi. Kendime kabahat bularak, içimde ağlayarak beni bıraktılar kendime. Onun için tekrar sorasım var, kimse mi adam değil yoksa her adam sandığımız hıyar mı?

-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o--o-o-o-o-o-o--o-o-o-o-o-o--o-o-o-o-o-o--o-o-o-o-o-o-o-o---

Algida yeni kornet reklamı! çocuk kızı ne zaman görse ayaklarına hakim olamıyor ta ki korneti eline alıncaya kadar :)))) Reklam çok süper!

Reklam dmeişken; Fanta'nın yeni sokak reklamları harika! Yer yarılıp içinden Fanta & Fanta severler çıkıyor. Bu anismayon tiplarin hayranıyım:)





Portakladan bir dünya fena da olmazdı.. Kim bu portakalın kankası:))) Florasant mav müğ:)



10 yorum:

Adsız dedi ki...

AAAA ben onun kafasına etsem de o hep burda olur :))olucakssın okadaR benden kaçaman:)çeni çeverim..

tuku dedi ki...

Yüzde yüz katılıyorum sölediklerine. İnsanların bir çırpıda harcama potansıyeliklerine şaşırıp kalıyorum. Demek onun için bukadarmışım diyip kalıyor insan. Ben üzülüyorum onu kaybettıgıme ama o üzülmüyor deip hırslanıyorum. Duygu karmaşası. Ayakkaplar on numara

tubik dedi ki...

Sed'im.

Sen şimdi bunları yazoyosun ya, sana bunları yapanlar, ya da bana onları yapanlar da bir gün bir yerlerde diyorlar ki hep beni mi bulur, hep insanlar bencil mi olur, hep ben mi vericiyim. Kimse de bilmiyor adam gibi fedakarlık nasıl yapılır, hangisi fedakarlıktır hangisi değildir. Burada iş içinden çıkılmaz bi yere geliyor ki senin için herhangi olan birşey başkası için fedakarlık olabiliyor. Bu şekilde dengesizlikler başlıyor. Annemin dediği çok doğru o yüzden.."kimseyi kendin gibi sanma" "kimseye sana verdiği değerden fazlasını verme" anne diyorum iyisin hoşsun doğrusun da yapı meselesi, olmuyor, canım yandıkça yanıyor.

Çok güzel yazmışsın, çok da iyi anlıyorum. Ama çözülmüyor, ben çözemiyorum, aşamıyorum. Başka çareler buluyorum istemeden ne yazık ki..


-----

Btw Cem yılmaz'ın ALi Tınay reklamını gördün mü beybim?

SEDEN dedi ki...

Lady Lis,

bu koca yazıdan tema çıkartmışsın:)

SEDEN dedi ki...

Tuku,

"Bu kadarmışım onun için" doğru. KEşek baştan fark edip o kadarlık değeri de biz verebilsek karşımızdakine.

Ayakkaplar portakladan bir dünya yaratmak için:)

SEDEN dedi ki...

Tubik,

Evet elbette benim hayatımdan çıkıp giden de benim için söylüyordur bunları.

Ama ben herkesi ben gibi sanıyorum. Ben gibi değilse yanımda olmaz ki diye düşünüyorum. Hakikaten birgün gelip ben gibi olmadıklarını belgelercesine gidiyorlar.

Baştan anlasak keşke..

- - - - - - -

Ay wana tolk tu ded ay wana tolk tu mam ay wana tolk tu may bisnıs asosieyşın:):):):):):)

olm sen çizgifilmsin ne repliğin olcak senin!!!

bittim bittim::):):):)):)

Tanya's dedi ki...

Sed,

Gidene güle güle demeyi öğreniyoruz hepimizi illaki..bir güle güle de sen de geç öteye.

Ben seneye 40 yaşta yüzecekmişim..o nesi..Ben henüz 21 iken? Oluyor yani..30 sana 10 beden büyük..40 da bana.

SEDEN dedi ki...

Tati,

21 idealim, ben onu seçtim, 21de kalırım:))) Sen 40a hiç giremen onu da sana belirtmek isterim. Ama yarış olsun:)))

Öteye geçme konusunda kendimi eğitmeliyim:)

Adsız dedi ki...

Bu gezende adam mı yok yoksa bütün adam gibi görünenler aslında hıyar mı? Bence hıyarlar!

hee bi de buna da katıLıom..ama hıyarın bünyeye zararı yok idir.adam görünümlülerin bünyeye zararı çok idir.bak adam görünümlü ve adam diil görünümlüler var.adam diil görünümlüler çok zararlı diildir netekim onu bilirsin ona göre gard alırsın.amaaaaaaa adam görünümnü çok tehlikelidir.hiç anlamadıın bi şekilde daRp alabilirsin felan filan..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Seddd bissürü şey yazıcaktım ta ki çorap ve ayakkabı uyumunu görene kadar.Süpersinnn:)