17 Nisan 2009 Cuma

Erotik Sıçan'dan

Ağustos'ta yağmur yağmıştı... Dr. Erol'la Polonezköy'de bir düğüne gitmiştik. Gerçekten güzeldi çünkü kır düğünü benim hayalimdi. Canlısını görünce "Vay be" demiştim. Gelin&Damat alkışlar, maytaplar, alevler, caf caflar eşliğinde bahçeye girdi, nikah masasında yerlerini aldılar, nikah kıyıldı, alkış kıyamet derken masalara geçildi. Çok muhteşem gidiyordu derken yağmur çiselemeye başladı. Gelin&Damat bizim masaya geldiklerinde sırılsıklam olmuştuk bile. Islak mıslak bir çare bekledik olmadı. Erotiğe 1 kala üsütümüz başımız battaniyeler sarılı düğünden ayrıldık. O kadar ıslandık ki.... Ben o kadar üzüldüm ki çünkü yağmur ihtimaline karşı bir hazırlık yoktu. Ordan ayrılırken içim acıdı onca emek & yağmur. Devamı gelmiş düğünün neyse ki eğlenmişler. O bir teselli oldu. Biz sıçana dönüp eve dönerken:))

Derken yine dün gece düğün masalarında klasik bekar kız muhabbeti dönerken:))) "kır düğünü çok harikaaaa" denildi. Bu tecrübemi paylaşırken gözlerimi kocaman kocaman açarak "kesinlikle çok harika ama bir yedeği mutlaka olmalıııı yoksa vaziyet erotik-sıçan". Demez olaydımmmmm!!!! Düğün bitiminde kapıdan çıkıp yağmuru görünce, Harbiye Orduevi& Hilton Otopark arası yürürken, gözlerimden botnuma akan rimeli silerken, ayakkaplarım cırrrrt cııııııııııııvvvk derken, yağmurdan ıslanan saçlarımı koltuğun arkasına doğru sallandırıp araba kullanırken, ıslak kürküme nolucak diye merak ederken, etekleri ıslanmış tuvaletimi dizlerime sıyırırken sadece şunu söyledim "Neden!!!". Yağmur 10-15 dk. yağdı & bitti. Ama yağmur boyunca ben dışarıda arabama ulaşma derdindeydimm. Eve geldiğimde annemin şok bakışları karşısında "ISLANDIM" derken artık üşüme, titreme hepsi gelmişti. Anladım ki benim gittiğim düğünlerde bi acayiplik oluyor. Sanki de ben orda olduğum için oluyor:))))

Erotik sıçan eve yolunda vol#2 Harbiye dün gece çekildi.
Erotik sıçan vol#1 Polonezköy '08 yapımıydı. Umarım '09 için tek bir düğün yeter!!!

Reimleri sunmak isterdim ama çok deşifre eder resimler şimdi sormadan etmeden burda o kadar reklam yapamicam:)) Ama Despaco Espanol '03 herkes ordaydı :))) Fue muy bueno de ver todos juntos otra vez:)

Neyse işe bir ıslak düğün macerasından sonra:) artık sandalet şort mevsimi gelsin istiyorum.

Yüksek müsadelerinizle 2009 yaz kolleksiyonum için sahneden ayrılıyorum!

4 yorum:

tubik dedi ki...

Hahahha buradan düğünlere ve evliliklere bereket getirdiğini söyleyebilir miyiz? Keşke bize de gelseydin yaw!

SEDEN dedi ki...

O nası bi bereket ben anlamadım:)))

Ben sürekli yağmur mağduru:)

şekellikk dedi ki...

benimde hayallerimde yerlerde yalın ayak dolaşacagım bir kır düğünü vardı vazgeçsem mi ne?? :)

SEDEN dedi ki...

Şekellik,

kır düğünü muhteşem bişi tabi yağmur olmaması şartıyla...
ama sen kendi kır düğününde bir önlem alıp yağmura karşı yedek bir düğün daha hazırlarsan bene süper olur.
kapalı bi alanda başka bir konsept yada çadır altında düğün:))
yeter ki ıslanıp erotik olmayalım di mi:))