20 Nisan 2009 Pazartesi

çok NET! Yüreğinin götürdüğü yer bok bir yer!

"O" noktadayım. "O" dediğim artık çok kararlı olduğum bir nokta. Tek bir fikirde kendi içimde karar verdiğim & uygulamaya geçtiğim. Verdiğim karardan, acısı & tatlısı herşeyi kabul ederek dönmemek üzere karar verdiğim bir yerdeyim.

Gerçekten uzun sürüyor insanın içinde yolculuk. İçimde vagonları olan, rayları arşınlayan, her vagonda lokomotife ilerleyen, rayların geçtiği her yerde farklılaşan biriyim. Esas kendime varacağım & içimdeki o tren dönüp durmayaı bırakacak sonunda gideceği yerlere ben karar vereceğim ta ki lokomotifi bulup makinist ben olana kadar.

Zaman & yaşananlar insanı "O" noktalara getiriyor. İpleri eline alma vakti çünkü yüreğinin götürdüğü yer bok gibi bir yer. Gençlikte yapıyor insan. Islığa doğru ilerliyor kör gibi, ışığa doğru uçuyor böcek gibi... Kendini anladığın gün kontrolün sana geçtiği gün artık herşey başka oluyor. Acıyıda göze alıyorsun tatlıyı da. "Ben buyum, bu da benim kararım, gerekrse bu karar yüzünden sürüneceğim, kanayacağım ama yapacağım".

İşte tam oralardayım. Kendim kadar NET insanlar istiyorum karşımda. Ne istediğini benim kadar bilen & ondan emin olan & onu gerçekleştirecek olan. Uğraşan birileri değil istediğim. Ayakları tam anlamıyla tam manasıyla yere basan. Ne kötü, üniversiteden mezun olan o kızı geride bıraktım artık. Hala çocuğum içimdeki çocuğu hiç bırakmadım. Fakat bu sefer çok zeki bir çocuk, canın yanması ne demek bilen, canını acıtacaklara karşı "Bi patlatırım görürsün" diyebilen bir çocuk.

Çok zor bişeydir bir karara varmak. Sonra sürekli onu hatırlatarak kendine öyle ilerlemek. Sonuçlarına katlanmak. Sonuçlara katlanabileceğim bir yerdeyim. Geçmiştede geldim ben böyle sonuçları göze aldığım noktalara. Attığım adımlardan çok emin olduğum beni çok acıttığını bildiğim, bile bile gittiğim çok zamanlar oldu. En çok orada korktum kendimden. Kendi kendime de çok üzüleceğimi bildiğim yerlerde hala aldığım kararların peşinden gittiğimde.

Gerçekten ordayım yine. Ne kadar basit geliyor gözüme & birbirinin aynı... Zavallılaşıyor herşey. Oysa farklısı lazım bana. Yine vagonlardan geçerek lokomotife gidiyorum. "O" noktadayım en net olduğum yerde.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

meraba,

yüreim götürdüü yerlere en çok gidennerdenim, başım boktan çıkmadıı:)net kararlar alıom, noktana ben de vardım .piRize paRnaanı sokma eLktirik çaRpıoo..

tuku dedi ki...

Tam techizatlı ol. Mantıgında yanında olsun tabiki kullan ama kadını kadın yapan kalbini dinleyip aldıgı kararlardır. Yaradan dan ötürü. başarılarımızda yenilgilerimizde azmimizde tüm uzuvlar birkenara kalbin eseri. Masumiyetini kaybetmeden "cocukca cesur" olup, büyükmenin en keyifli yanı olan "istediğini istedigin an yapabilme özgürlüğü"nü tamda burada kullan ve duygularına kulak as. Birdaha gelmeyeceksin dünyaya keyfin nasıl istiyorsa öyle davran . Senin "o" noktaya gelmene müsade edenler illaki karşılığını göze alıp hareket etmişlerdir. herkese hakkettiği degeri verme zamanı.

zeya dedi ki...

Sed;
o boktan yerden sonra güzel yerlere de gidiyor yürek :):)
İnan bana :):)

Sebnem'den dedi ki...

cicişşşş...
Konuşmak ister misin?
Ne desem ki sana?
Boktan yerler var yürekte de...İyi yerlerde çıkıyor bazen..
Özledim seni..
İyi gelecekse kocaman,ıslak bir öpücük sana

tubik dedi ki...

oh be!

Emin ol, "o" "net" olduğu"n" nokta canını da acıtsa, içini de kanatsa, başka bir "o" noktaya geldiğinde sana referans olacak ve güç verecektir. "Daha önce yaptım, yine yaparım" dedirtecektir ki öncekiler de şu an için dedirtiyor anladığım kadarıyla.

Ve bir gün dönüp baktığında senin de dediğin gibi acısı & tatlısıyla "ben yaptım oldu" "bendim, benim kararımdı" diyeceksin büyük bir hazla, kendini severek, öyle veya böyle daha mutlu ve güvenli olarak...

Kısmet midir nedir? Yazarken "I wanna talk to mom, I wanna talk to dad" sesleri geliyor televizyondan :))))

Ayrıca şunun şurasında 4 gün kaldı çılgınlar gibi operaya. Heyecan içindeyim ve senin yüzünden ne giyeceğimi bilemiyorum :)

Bi de ben seni de yazdıklarını da çok seviyorum !!!

SEDEN dedi ki...

Lady Lis,

bile bile yapıyor insan. bazen de kontrol senden çıkıyor. sanki sen sen değilsin gibi işliyor belki hiç yapmayacaklarını yapıyorsun. sonra gözlerini pirizde parmaklarınla açıyorsun.

SEDEN dedi ki...

Tuku,

Kesinlikle bir yerlere bir başına gelmiyorsun.Olup biten olduran bitiren ne varsa yada her kimse seni oralara itiyor katılıyorum.

SEDEN dedi ki...

Zeya,

doğru. elbet güzel bi yerlere de gidilir sonunda birgün:)))

SEDEN dedi ki...

Şebo,

ıslak öpücük:))) koptum ona!
boktan yerler ve iyi yerlere gelince bazen geldiğin en iyi yer hiçbir yer oluyor.

hiçbişi bazen çokbişiden mutlu edici oluyor:))

SEDEN dedi ki...

Tubi,

bak bi:)

"ben yaptım" var ya, annem hep der ki "sen yaptın kızım sen yaptıysan acısı bile sen en doğrusunu yapmışsındır".

opera bale ye gelince getir arkadaşını da biletleri ayarladım hemde yan yana:)))

Adsız dedi ki...

selam,
belki de yureginin goturdugu yerlere gidildiginde bir bakiyorsundur ki orada baska bir kendi yureginin yonlendirdigi birzat vardir. belki de senin yureginin goturdugu bir zat vardir. e o zaman zorlasmis tabi hersey. Cirkin dememek lazim bence.

Adsız dedi ki...

seden hanım..bayan olmanıza rağmen ağzınızdan küfür dolu sözler eksik olmuyo.. ne biçim blog anlayışı bu bilmiyorum. yazık! edep ya hu!

Adsız dedi ki...

bayanlikla kufurun ne alaksi var allahaskina.
sexist olmayiniz. herkes kufur edebilir.

SEDEN dedi ki...

Adsız,

Yüreğinin götürdüğü yere gidenlerin orası bana pek bi looser görünüyor şu vakit.
Mantığının götürdüğü yerlere gidenler de ulaşılmazlaşıyor.
Ben "Issız Adam"a ağlamayanlardanım ya:))
Yüreğinin götürdüğü yere gidip mutlu olanlar da var. Belki de kabaht bizde biz beceriksiziz:)

SEDEN dedi ki...

Adsız,

"Bayan" dediniz zaten beni baştan kaybettiniz.
Küfür dediğiniz kelimelerim göz & kulak ahenginizi bozuyorsa bozmayanları tercih ediniz:)
Yine de ilginize teşekkürler.

SEDEN dedi ki...

Adsız,

"Sexist" kelimesine oldum olası koparım. Çok çok da kullanırım ne de olsa küfürlü konuşuyorum:)
Küfür edene değil ettirene bakacaksın derler bizim orda:)
Takmayınız küfür de gerekirse ediniz!

meLos dedi ki...

yüreğinin götürdüğü o bok yerde olan biriyim ben de."net"lik istiyorum ben de. ama farkettim ki çok şey istiyoruz...

SEDEN dedi ki...

Melos,

ama hep o bok yerde de kalınmaz...
arada bir çok şey istemek lazım bence:)