16 Nisan 2009 Perşembe

Balkabağından eşler..

Dün nerdeyse 1 yıla yakındır görüşemediğim biriyle buluştum. Açıkça söylemek isterim ki en güzel tshirt avlarını onunla yapmıştım. Her Çarşamba "Minibüs yolunda" 4 gözle beklediğim sonra tezgahları bir bir didikleyip, poşet poşet tshirtleri 3e 5e kapıp, çakma güneş gözlüklerini orcıkta satın alıp, oracıkta takıp, ayaklarımız popomuza vurarak gittiğimiz mantıcıda "Kızım bunlar H&M. Abi hepsi burda yapılıyo..Baksana etiketine" diye zevkle lafladığım, geyiklerden geyik seçerken en çok güldüğüm biri.

Uzunca bir zamandır konuşmuyordu benle. Aslında biliyordum sebebini ortada kocaman bir "HİÇ" vardı & o ne yazık ki fakında değildi. "Komplo kurbanısın sen" dedim durdum bütün gece ona. O da gıcıklanarak güldü. Sonra beraber güldük. Düne kadar istedim ki o kendi gelip bana yumurtlasın. Canının acıdığını biliyordum. Ama gerçek olmayan birşey yüzünden de böyle davranması beni kızdırıyordu bekliyordum. Gelip bana soracaktı & ben de kahkahayı basıp ona aslında bildiğini sandığı şeyilerin tek bir tanesinin bile gerçek olmadığını söyleyecektim.

O şekil bir şekil konu çözüldü. Ben gün akşam Gözit'le çok güldüm:)

Bugün düğün günü! üniversite sıralarından beri arkadaşım Ebuş:) Bugün kocaya varıyor:)))) Benim adımı da yaz dedim ayakkabına:) Bugün onun gecesi. Çok tuhaf daha önce de arkadaşlarım evlendi & hepsinde farklı şeyler hissettim. Biri evlendi mutlu oldum, biri evlendi arkadaşımı kaybettim, biri evlendi uzaklara gitt, biri evlendi ne diyeceğimi bilemedim. Hep mutlu olmalarını diledim. Dudaklarımı uçuklatanların bile mutlu olmasını diledim. Çünkü evlilik bugün evleneyim yarın da ayrılırım bir hadise değil benim için. Herkes en kendine layık eşi bulmasını istedim hep. Ayrılık haberini aldığım herkes için ağladım. Üzüldüm. Canım onların ki kadar acıdı. Evlilik haberlerini aldığımda da en az onlar kadar sevinmek istedim. Her ne kadar bazılarına sevinemesem de..

Biz kendi aramızda, ben , LadY LiS, Birigit, Sosyetik, Gözit, MArjinal hep erkeklerin arkadaşlıklarına özendik. Kızlar daha iyi daha sağlam kanka olur sanırdık ama etle kemik kadar bütünleşmiş erkek kankalıklarına hep hayranlıkla baktık.

Şimdi biri daha denize yelken açıyor. Birlikte halay çekeceğiz:)) Ve bence o kendine layık bir eş buldu. Kankalıklarını bozmayacak, onu sevecek & bizi de mutlu edecek biri.

Hayat boyu sürsün çok ama çok mutlu olsun. Çünkü evliliklerde de, ilişkilerde de gece 12 de balkabağına dönüşen eşlerden haz etmiyorum.

Hiç yorum yok: