22 Mart 2009 Pazar

Üzümün çöpü Armutun sapı!

Birbirinin poposuna şaplak atan, dudaklarına şehvetle sarılan erkeklere bakmaya tahammülün varsa "Milk" izlenesi bir film olabilir.. "Iyyyy", "Ay hayıııııııııııırr", "Allaaaaa korusuoooon" diyerek izledik ama Milk'te bitmek bilmeyen bir savaş var "Hope"!




Gözümüzün önünde bir gay umut ederek öldü. Haklarını elde edebilmek umuduyla savaştı. Hayatından feragat etti, özgürlükleri kısıtlanmaması için savaştı, sonunda bunun için öldü. O gün değil ama bugün cinsel tercihleri sorgulanmadan bir çok insan sabahları işlerine gidip, toplum içinde sorgulanmadan, aşağılanmadan yaşıyorlar.





"Gay"sever değilim! Bu filmde destekleyeceğim birşey varsa o da "özgürlüktür", "varolma savaşıdır".





Ne yazık ki hayat, yaşanası, tadı doya doya çıkartılası, tepe tepe eskitilesi olması gerekirken, insanlar kendilerine bu hayatı dar edecek her bokun içine balıklama dalıyorlar. Üstelik bu bok mutsuzluklarına başkalarını da bulaştırıp herkesi berbat ediyorlar. Pollyanna olalım demiyorum ama bir ucundan tutmak lazım. Kendi kendimizi başımıza getirdiğimiz yöneticilerle, yaptığımız tercihlerle, izlediğimiz spastik televizyon programlarıyla & kendimize birşeyler katacak ama yapmadığımız herşeyle hayatı cehenneme çeviriyoruz.





Milk'ten yola çıkıp yine edebiyat yaptım... Anarşist diyenler olacaktır.. Kolay anlaşılır şeyler yazmadığımın farkındayım. Anlayanların anlamasını umut ediyorum bende..





YYYYYYYYYYYYY




Geçen akşam Tanya kafayla Sevil'de makyaj malzemeleriyle coşarken bir parfüm kokusu yayıldı.. Nasıl güzel bi koku! Testerdan sıktırıp koklaya koklaya mağazadan çıktık. 2 gündür koklamaktan kendimi alamıyorum "Tous". Silver & Gold olarak 2 versiyonu var. Şekerli, bekledikçe daha güzelleşiyor. Afrodizyak içeriğiyle ön plana çıkıyor. Burnuma yapıştırdığımı inkar edemicem. Tasarımıyla ayrıca dikkatimi çeken "Tous" beni Lolita'dan ayıracak mı?:)))


* Kadın milletine alışveriş demiceksin!

Mürebbiyenin bile terbiye edemediği bılog:)

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ben milki seyredemedim..uyumuşum...seyredip yorum bırakıcam...

Aaa tous..ertesi güne kaldı mı kokusu yahu?

SEDEN dedi ki...

dün akşam annem elinde geziyodu:))

çok güzel kokuyo:)))