19 Mart 2009 Perşembe

O ZAmaN Bu zAMan...

Neye "Hayır" diyebiliyoruz ki dilediğimiz zaman
Elimizin tersiyle itebiliyor muyuz beyenmediğimiz kaderleri
Artık inandıracak birşeyler olmalı yaşama beni
Tercih bırakmıyor geçmiş tecrübeler
Ya ben acıtacağım yada birşey yapacaksın beni sana inandıracak.

İnkara terk ediyor zaman
"O ben değildim" oynuyorum
"O ben olmamalıydım" diyecek cesaretim bile yok yüzleşmeye
Oysa "ışığı birlikte yakalamamız güzel olacaktı" yazmıştı
Ben yazılanlara inanmıştım.

Çek al ellerini üzerimden
Ben kedinin minik faresi olmaktan sıkıldım
Kendime nokta koyduğum yer burası
Bundan öncesi yok sonrası yok
Burdan sonrası ceza!

Neye "Hayır" diyebiliyoruz ki istediğimiz zaman
Önümüze konan tabaklarda değil mi herşey
Ve biz bitirmekle yükümlü
Yutmakla..
Elimizin tersiyle itebiliyor muyuz talihsiz kaderleri?
Öğrenmeli o zaman bu zaman.

6 yorum:

tubik dedi ki...

Süpermiş.. Sen mi yazdın?!?

Tanya's dedi ki...

Sed,

Şahane..hakkat içindeki edebiyatcı mı uyandı?

SEDEN dedi ki...

:O

benden beklenmeyen hareket:)

viğğğ ben yazdım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Süper anlamlı bir yazıymış Sed.
Madem sen yazdın eline koluna yüreğine sağlık o zaman:)

Adsız dedi ki...

hayıR ben yazdım:)))kaRa murat benimm ..ühühü

ya ben acıtacaımm ya da bi şey yapacaksın ..güçeL mişş

SEDEN dedi ki...

Lis,

Bırak yakasını şiirlerimin;)

Eee ben yazım kolay değil çocukluktan beri okuosun :))