11 Mart 2009 Çarşamba

Leylek sürüsü kadar çok anıların varsa!


I wanna love you and treat you right;
I wanna love you every day and every night:
Well be together with a roof right over our heads;
Well share the shelter of my single bed;
Well share the same room, yeah! - for jah provide the bread.
Is this love - is this love - is this love -
Is this love that Im feelin?
Is this love - is this love - is this love -
Is this love that Im feelin?
I wanna know - wanna know - wanna know now!
I got to know - got to know - got to know now!

I-i-i-i-i-i-i-i-i - Im willing and able,
So I throw my cards on your table!
I wanna love you - I wanna love and treat - love and treat you right;
I wanna love you every day and every night:
Well be together, yeah! - with a roof right over our heads;
Well share the shelter, yeah, oh now! - of my single bed;
Well share the same room, yeah! - for jah provide the bread.

Is this love - is this love - is this love -
Is this love that Im feelin?
Is this love - is this love - is this love -
Is this love that Im feelin?
Wo-o-o-oah! oh yes, I know; yes, I know - yes, I know now!
Yes, I know; yes, I know - yes, I know now!

I-i-i-i-i-i-i-i-i - Im willing and able,
So I throw my cards on your table!
See: I wanna love ya, I wanna love and treat ya -
Love and treat ya right.
I wanna love you every day and every night:
Well be together, with a roof right over our heads!
Well share the shelter of my single bed;
Well share the same room, yeah! jah provide the bread.
Well share the shelter of my single bed - /




*********************B.M thnxxxxx*************************




Güneşi ucundan görünce Alaçatım geliyor benim.
Tıpkı bu sabah balkondaki saksıya tünemiş, yüzünü güneşe dönmüş kedi misali
Kendimi denize, yüzümü güneşe bırakasım geliyor
Bi de lütfen şarkıdaki "Eviridey end eviri nayt" kısmına dikkat ediniz
Bi kuple Alaçatı iyi gitmez miydi?


#############################################################

Issız Adam'a ağlamayanalar "Kızsız Adam"ı çekmişler
Feyzboku kullanıcıları rahatlıkla izleyebilir
Feyzbokum yok diyenlere buyrun burdan yakın!
Amma The Reader'a öyle bi ağladım ki
Annem beni manik-depresif sanıyor evet!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bilgisayarcı, hekır, spam, trojen arkadaşlar
Benim bi ricam var
Sabah uyandığımda tersimden mi uyandım
Kötü rüya mı gördüm
Vaziyeti algılayan & duruma uygun parçalar çalan
Leptopa yüklenecek program icat etseniz
Ölmüşlerinizin ruhuna dua ederim!

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

İlkokulda "Aç parantez kapa parantez" vardı
Şimdi ne oldu..
"Paragraf başı"...
İlkokul hipodrom gibi bi yerdi
Öğretmenlerin adıyla okula kayıt yaptırıldı
"Aynur hoca'nın sınıfına yazın bizim çocuuuu".
4 işlemi özledim:)
Öğretmen önce bi çarpardı, bi çıkartırdı, bi toplar bi bölerdi ki:))
Ödün kopardı!
Bizim "Kıyas Hoca" vardı
Karadeniz'in bozulmamış tertemiz yurdum insanı
Koridorlarda "Zozuklar zozuklar" diye bağırırdı
"Miyami" demeyi hazırlıkta Kumran'dan öğrenmiştim
Bana sadece "Miyami" demeyi öğretmiş & sınıfta bırakmıştı
Of of ne öğretmenler ne hocalar adam edemedi bu bünyeyi
Özgürlük içime işlemiş, dilim hep papuç!
. . .

Yine eskileri yadddettiğimiz bi bılogun daha sonuna geldik:)
Fakket anılarimizi anlatmaya devam ediciğiz efendim.
Zeki Müren gözlerinizden öper!
Her bılog kendine bılog :O


2 yorum:

zeya dedi ki...

heheh o öğretmenleri ve nicelerini ben de tanıyorum :):):)

Güneş çıksın tatil başlasın !!

SEDEN dedi ki...

:)) okuldaş zeya!
tatille coşalım!!