1 Mart 2009 Pazar

KolbaSti!!!Hoptek!!!DarkIsırık!!!

:)))) Hoptek! Hoptekno! Hopsek! Hopseki!:))))


Yok böyle bişey "Kolbastı"!

Trabzon'dan çıkmış bir oyun havası. İçlerine akrep kaçmış sanki.. Deli gibi savuruyorlar kendileri iki kol yanda açık, parmaklar şıklatma hali sürekli, deli gibi savuruyolar kendileri.

Anlatmak mümkün değil, izlemeden anlaşılacak bi delilik değil. Tolgahan vardı 80lerin dans ztarı şimdiler de dans okulu var. Ya Kolbastı dans dersleri veriyorla o derece.. Kolbastı furyası almış gidiyor.

Sokakta böyle "Kalfa" saç modelli çocuklar var ya, o kılık çocuklar, fönlü kızlar herkes kolbastiii:)))

Deşarj oluyonuyormuş! Olunmaz mı kendini fırtınaya tutulmuş fidan dalı gibi ordan oraya savurursan değil deşarj sürmenaj bile olursun!

Kolbasti'den sonra "dans edemiyorum beeeeen" diyen kalmayacak kesin! Acaba bi nevi enerci batlamasi mi:))

###################################################################

Axe Dark Temptation! O nası reklamdır beh:))

Yerim seni adam! Kopartırım hatta Isırırım:)))

Bilmiyorum koklamadım zaten sevmem çikolata kokusu ama fantezik reklam kokusu hmmmmmmmm:)

Reklamları seviyorum böyle de yaratıcı olunca tadından yenmiyor;)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Gece post böyle oluyo galiba:)

Bütün postlarım böyle oluyo ama :))) yetişemiyor kimse..



Şu yana "bılogumu anlayanlar" & "bılogumu anlamayanlar" quizi & countırı koysam:))

Yok yok önce bılog Tıransilaytır koyucam ağız tadıyla kopalım:))))

6 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sedddd,
Aynı şeyi izlemişzi.Kolbastıymış:)Mailini unuttum ben desem:(

tubik dedi ki...

Sed,
Ben dün izleyemedim asma daha önce beyaz show'da görmüştüm. Hayatımda böyle bir çılgınlık seyretmedim ben.. ortam tımrahaneye dönüyo bi anda... yapan deşarj oluyodur muhakkak ama ben izlerken oluyorum.. :D

Sebnem'den dedi ki...

Bayıldım seyrederken ya..Ne sıkıntılı bir tepişme dansı o..
Kolbastı,ayakbastı..
Birde kavgası var..yok bizim yörenin yok bu yörenin..
Deli danalar gibi tepişiyorlar..estetiği yok bence..
Belki ilk çıktığı zamanlarda ki daha iyiydi..Güncellemişler şimdi felaket..
Hahahaaa..Tv'nin sesini kapatıp seyret bak..daha komik oluyor..sebebsizce tepinme gibi

SEDEN dedi ki...

zilsiz:)

çok komiklerrr..

mailimi isterimm ama:)

SEDEN dedi ki...

TUbbik:)

hahahhaha ilk söylediğim şey "tırmarhane" olmuştu:)))

koptum şu an!

SEDEN dedi ki...

Sebo!

nerdesin sen,!

60 yaş kutla kutla bitmedi:)

tepişiyolar resmen:)))

manyak adamlar kızlar kendini kaybediyo duyan müziği vuruyo kendini kolbastiya!