22 Mart 2009 Pazar

Keşfediyorken..

Dün seni özlüyordum
Bugün aklını sana kaptırmış kendimi
Nerde kaçırdım ipleri elimden
Işıkları birer birer söndüren parmaklarımı
Ne zaman teslim ettim sana?
Gözlerimi böyle umarsızca kaparken
Daha kaç defa daha acıtacaksın canımı
Ve daha ne kadar müsade edeceğim işgaline
Yanaklarıma toplanmasını bekliyorum kanımın
Belki o tokat sesiyle uyandığımda orda olacağım.
Yabancı gibiyim aynalarda
Yüzüme bu kadar dikkatli bakan kadını
Tanımıyorum hiç görmemiş gibi
Oysa farkında değilim
Unuttuğum asıl benim.
Hep burda mı kalacaksın
Hiç müsade etmeyecek miyim gitmene
Yakamda tuttuğum o ellerin
Aslında aramızdaki herşey benim nefretim
Gözlerinin içinde kayboluyorum
Derin sular gibisin
Gitmek isteyipte gidemediğim özgürlüklerimsin.
Ne yazık hayatta sadece bir defa sahip olabilmek
Sahip mi oldum tutsak mı bilememek
Mutluluk muydu hüzün mü seçememek
Sen benim kayboluşlarımdın
Belki de ben varolmayı bilemedim hiç
Ve birgün seni tanıdım,
Sen kendi içimde kocaman bir keşiftin.

2 yorum:

tubik dedi ki...

Tanya'nın dediği gibi.. Hep yazsana sen..

SEDEN dedi ki...

:)))
böyle kaptırırsam hep beraber ağlarız ama olmaz ki:))