29 Mart 2009 Pazar

İHTİYAR HEYETİ

Oyumu da verdim gittim!

Az önce sandık başındaydım. Heyecanla bekliyorum bakalım bu sefer verdiğimiz oylar ne olacak diye. Oyların aynı vergiler gibi sırra kadem basmalarıyla ilgili değişik teorilerim var. Tabi dün gece Didle'nın nişanından ileri alınmış yaz saatiyle 3'te gelmem & sabah erkenden kalkıp sandığa koşmam hoş değil. Alkollü değildim ama ne yaptığını bilmeyecek kadar şuursuzdum. Sandık başında karşılaştığımız apartman komşularına selam vermedim ki o sırada annem neredeyse bir de çay ikram edecek kıvamda bir sohbete girmişti onlarla. Hatta uzaktan kumandayla otopark kapısını açarken apartmanın "ihtiyar heyetinden" bir amcayı eziyordum. Adamın eşi "kadın ihtiyar heyeti" teyzesi gülerek ama imalı "Hayyyyyyyyyri ammmmmcanı ezicen mi kızım?" dedi. Öyle bir yüz ifadem var ki arkamdan "Bu aynı babası, huysuz. Anası gibi saf değil" demişlerdir. Umarım demişlerdir çünkü bana selam vermlerini, abuk sabuk laf & sorularıyla gerekli hatta özellikle en gereksiz zamanlarda beni meşgul etmelerini, ne zaman bir apartman toplantısı olsa en manasız, en saçam fikirlerini kabul ettirmek için uzun uzun konuşmalarını, kapımızı ayınsız uyunsuz saatlerde çalıp hiçbir geleceği olmayan saçma apartman projeleriyle meşgul etmelerini, annemi yakaladıkları her köşede en az 5 aylık aidatı daha günü gelmeden yada daha hiçbir işe dokunmadan elinden kaplarını istemiyorum. Bence bu apartmandan diğer heyetdaşlarını alıp taşınmalarında hiçbir kusur yok. Yapmammış olmaları hata. Annem her surat asışımda "Kızım kalp hastası adam yapma ama öyle" deyişinde hep kalp hastası adamın nasıl olup da yerli yersiz kükreyerek insaların üzerine yürüme dediğimiz eylemde çok başarılı olduğunu merak eder dururum. Demek istediğim değişmesi gereken çok fazla şey var. Oyların heyecanı sarmış vaziyette belki bu sefer değişecek. Bilmem anlatabiliyor muyum?

#100 numerolu kayıttır.

He bir de bu sene mürekkep yoktu ana gözlerim ne aradı onu:)))

6 yorum:

tubik dedi ki...

Mürekkebi ben de çok aradım :))

Seçimler fena gidiyor. Psikopat gibi elimizde lap toplar takip halindeyiz.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Mürekkep benide çok şaşırttı.Elimi ne kadar renklendirebilirler meraktaydım doğrusu:)
Ahh sonuçlar ne olucak.Önceki yıllardakis enaryolar olmasa bari.Sadece bir umut...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tanya's dedi ki...

Nee 100 numero oldu mu kayıtları..peh be..nice 100lere..

Mürekkep beni de üzdü..

Bu arada ihtiyar heyetine elleşme..

hahahyt birde arkandan babana benzetmeye güldüm tabiii..

Adsız dedi ki...

yokk yavRum deişmioo ..ankara hala melih gökçek diosa daa da deişmezz..daa da dağosa gitmemmm..çoktaa bilmem ne..en güseli anamıda aliim gidiim.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Seddd iyi haftalar cicim:)