24 Mart 2009 Salı

İç Pazarlıkları..

Oh yeah, I´ll tell you something
I think you´ll understand
When I say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand

Oh, please, say to me
You´ll let me be your man
and please, say to me

You´ll let me hold your hand
Now let me hold your hand
I wanna hold your hand

And when I touch you i feel happy, inside
It´s such a feeling
That my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide

Yeah you, got that something
I think you´ll understand
When I say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand

And when I touch you I feel happy, inside
It´s such a feeling
That my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide

Yeah you, got that something
I think you´ll understand
When I feel that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand.

bilmem anlatabiliyor muyum:)))

6 yorum:

mermaid dedi ki...

ben bu şarkının hastasıyım ama. son üç gündür non stop söylüyoruum "i wanna hoold yoouur haaand" diye:)
"across the universe"i izle sed. kesin izle. hemen izle. bul da izle:)

SEDEN dedi ki...

mermaid,
ooo zaten çok çökertme dönemlerindeyim fazla gelmesin birden:)))

I wannaaa hold your haaaanddd:))

Tanya's dedi ki...

Aaa bide beggin var..ben daha cok onu söylüyorum.

Çökertme yok Sed hanım..

heran dedi ki...

Süpersin Seden Dehşet bunlarda fetiş yapıcaksınız beni ensonunda haha

SEDEN dedi ki...

Tanyaaaaanuuum tanyaaaanuuum,

Bak biiiiii:))))

Beggin'de hayranıyım arabada begginle kafa sallıyorum minibüslerdeki süs yay kafa köpenkler misali:D

addidas reklamına da hayran oluyorum legend beggin & addidas..

biraz çökertme Dr. Erol Beeeeey:(

SEDEN dedi ki...

Heran,

Siz de giyiniz efem.

Örenk alınız papuccilerinizi kapınız çıkınız sokaklara:))