25 Mart 2009 Çarşamba

Heyecan Dolduruşları!

*Bu bılogda cep telefonu kullanılmamaktadır. Fotoşipşak, ses kayıt cihazı, kesici aletler, 100ml.'yi aşan sıvı, yakıcı madde, havayi fişek, muşamba, naylon & plastik sokulması yasaktır.
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Telefon çalar;
- Seden gel hemen gel ama!
"Patapatapatatapatatatapaptatapatapaa" ayak sesleri duyulur
-Seden bak baaaak oku ne diyo (ekrana parmağıyla vurarak) al işte bunu bana al
Ekrana dikkatle bakarak okuma sesi gelir
- Informacion del evento, fechas, precios de entrada, toma nota, fırfır ,pırpır.. Senin accountun var mı?
- Al bana account al (eller yumruk okuma ses taklidi yaparak) por favor, hırvır gırgıg, 1 saate kalmicak al bana bunu al!
- Telefonda alıcam ben bunu!
- :O
+34 902 15 .....
"Bienvenido a tictacticket declea 1..."
Pır 1'e başıs karşıdaki ses
- Bienvenido..
- Hola hola llamo de Turquia quiero comprar billetes de U2
- No es possible tiene que llamar tarde en una hora.
Sinir içinde pata pata defalarca numara çevrilir 30 dk. kala 40 dk. kala sakinleşmeye başlayınca İngilizce seçeneğinin de verildiği 2 tuşu tespit edilir:))

Sonunda numara düşer karşıdaki sese böğrüşerek RedZone da 2 bilet almak isteği anlatılır fakat kalmamıştır. Bağrış kıyamet SarıZonedan alınır. Kredi kartı, bize nasıl göndereceeen billeti, aldık mı, helal etting mi derken U2 BARCELONA KONSERİ biletleri artık alınmıştır.

Ben ondan daha heyecanlı telefonda İngilizce konuşan İspanyolla, İspanyolca konuşarak telefonu kapatırken 40 yıllık dostumla konuşuyo gibi sevinirken o karşımda dans etmektedir.

O kadar sevindim ki ben gitsem Barca'ya ki Barca şu gezegende ölmeden görmek istediğim Cuba'dan sonraki yegane topraktır! bu kadar sevinirdim işte! Barca'dan gelinlik istedim :)))) Gidemiyorum ben ama sen bana getir. Gofletler Haziran'da Barca'da U2'nun mekanında olacaklar:)

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Bu sabah kendime Paypal accountu aldım. Gelen mailde bi seferliğine 1,95$ kkden çekileceği, ekstrede karşılığında görülen kodun ilgili kutucuğa yazılmasından sonra 1,95$ iade edileceğini okudum:)) Pintiliğimden bankayı aradım ekrandan kodu okuttum Paypal kutucuğuna yazdım. Sonra oturup 1,95$ için açtığım telefonu ama gözümü kırpmadan aldığım ayakkapları düşündüm. Bu kadar mı enteresan bi pintilik versiyonudur kadın milletine bahşedilen?

&&&&&&


Mevsimsel uykular dışında mevsimsel alışveriş hastalıklarımı tespit ettim. Dr. Erol'a bi sürü şey alasım var, bunu bahane edip kendime dünyaları alasım var. Kalan günleri PAckman gibi ağzımı açıp kapayarak yiyip bitiresim var! Gel artık diye böğüresim, elimi uzattığımda seni bulasım, istediğim kadar dırdır edesim, bütün operalara, konserlere, festivallere, tatillere, deniz kıyılarına, uzanıp kitap okumalarına, suspus oturmalarına, senle olasım var.

YYYYYY

Beni bugün giydiklerimle görüp operaya gittiğimi sanan sevgili ofisdaşlarım:))) Nayn! bugün opera yok :)) modu var:))



Geç kalınca eve parmak ucunda giren bılog!

8 yorum:

Tanya's dedi ki...

Seeed,

Kralsın..büyüksün por favorsun..mucyassın..grasyassın..seviyorum seni..bugün daha çok.

Aaaa o kıyafet nesi madem operaya gitmiyosun?

SEDEN dedi ki...

İnadımmm inaaaaat:)))))

Alarım bilette alırım herşeyi de alırım:)))

I love to live I love to have fun:)))

Nesi var giyerim pera sed'i:))

tubik dedi ki...

Pera SED'i :)

Şu operanın biletleri ne kadar kuzucuğum belkim bir arkadaşım da kaynayacakmış.

Bu arada müthişsin.. bundan sonra kuyruk olur, sıra olur, bilet olur sendeyiz. Satın almacı ol sen.. Kral olursun :)

SEDEN dedi ki...

Tub,

bak rezalete bak:))) burdan fiyat veriyorum:))

biletler normılda 25 tl olup öğrenci indirimiyle 12,5tl'ye gelmektedir:)

ben 2 adet bilent aldınk arkadaşların acil etmezlerse bilent falan kalmaaaaa:)))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Seed,
süpersin sen.
Paypal iyi olmuş ama her derde deva.Çoraplar ise muhteşemmmm:)

SEDEN dedi ki...

Zilsiz,

Yok süpeerdüpper değil o inat:)))

Paypalı geç keşfeden şu şahsiyet bendeniz yuh bana:)

Çoraplara gelince:)) bu güzel dediğinçorap Şebo'nun orapları yanında acemi toy kalır:)) Onun kolleksiyonu görme imkanı olsa:)))

zeya dedi ki...

Seeed sen yeter ki Barca iste ben seni gönderirim :):):):)

Pay pale alınan ayakkapların resminide ister bu bilog :):)

Nos vemos!!!!

SEDEN dedi ki...

Zeyaaaaaa,

hoooorrrrraaaaaayyyyyyy:))) Barcaaa!

Paypal'dan bu sefer ayakkap almadım korse aldım bu şişkolarımı örtmek için gelir gelmez bu bılogda:)))

ooolllllllleeeeeeeeey:)