4 Mart 2009 Çarşamba

Delilik çeker..

Bu çocukları şurda burda görürseniz şaşırmayın!

Onlar Hakan Cingöz'ün 5 Mart'tan itibaren Evin Sanat Galerisi'nde görebileceğiniz ilk kişisel sergisinin kahramanları & arkadaşları..

Hakan Cingöz'ü tanır mıyım? Hayır. Sadece sergisi & teması hoşuma gittiği için dikkatimi çekti..

"bir neslin tedirgin duruşu ve kendini koruma kaygısı,karşılık verme ve sessiz kalma ikilemi arasında var olma çabası.. kendinden önceki kuşağın korumacı tabırları nedeniyle politik bilinçten yoksun olmakla suçlanan ve "kayıp kuşak" olarak kodlanan neslin sıkıntıları.. 1970 ve sonrası doğumlu kuşağın kendini tarif etme biçimi, sıkıntıları, ilişkileri ve yalnızlıkları.. içinde yer aldığı kuşağın "varoluş" mücadelesini betimliyor."

...diyecek söz bulamadığım bu tema ne yazık ki ben & yaşıtım herkesin dile getiremediği ama savaşını verdiği herşeyin kısacık bir özeti.


*************************************************************************************
Buena Vista Social Club, İspanyolca öğrendiğime & bütün edebiyatına kafa patlatıp sonunda terfi edebildiğime en çok bu adamların ne demek istediğini anlayabildiğim için seviniyorum. Bi de Bebe var o ayrı bi konu;)

Her sene neredeyse geliyorlar ama hep bir kayıp vererek! Bu yıl;
10 Nisan Hilton,
28 Nisan Santral İstanbul,
29 Nisan Ankara!

Bienvenidos ustedes;)

####################################################################

Meine zat bizzat tennis spielene başladım:)

O ne ısdıraptır yıllar sonra.. Sporu bi yerde bırakırsan robotlaşıyosun. Sanki o bacaklar kollaar sana ait değil..

Kournikova olamayacağım kesin ama Hülya Avşar oldum bile:)

Neyse eve dönerken Yılmaz Güney'le tanıştım :O O nası bişey ya denildi mi:))

Şöyle bişi hava kararmıştır Bostancı sahilde annem almayı unuttuğu için bir poşet şu almış arabaya binmek üzereyimdir.. İleride baygon yatan bir köpek görüp ona hamburger alıp verirken & köpenk yemezken Yılmaz Güney çıka gelir:))

"Köpenk benim, bırak benim!"
Hafif şoklu "Hamburger yemez mi?!??"
"Ne yapıosuooon köpenkeee ne yapıoosuuooon"
"Hamburger veriyorum yemez mi?!" şoktayım köpenk cidden bişi yemiyo
"Köpenk benim sen ye hamburgeri"
"Bi ona bi bana aldım"
"Yemez bütün gün yemek veriyolar ona"
"O zaman sen acıkınca ver ben buraya bırakıyorum"
"Deli o köpenk kızım yaklaşma saldırır deli o"

Arabaya binerken gelir & "Senden park parası alayım"
"Yok alma"
"Nerelisin sen"
"Rize" yalana geçiş yapıyorum Rize 7 göbenk öncesinde kaldı:))
"Ben Kastamonu.. Niğde'de 10 yıl hapis yattım Yılmaz Güney'le beraber.."
"Helal olsun demek Allah hapis yatma sonra da ordan çıkma sabrını vermiş kalbine"
"Çok harbi kızsın ben sana yolu açıyorum sen çık şimdi"
"Saol" derken ben kokoreççiden elinde yarım ekmek kokoreç garson "Yılmaz Aaaabiii Yılmaz AaAbiiii" diye gelir & Yılmaz Abi o kokoreçi alır & bana uzatıp der ki "Sen hakkını sokakta gördüğün köpenke verdin bu da benim hakkım sana veriyorum, bir daha yolun düşerse bana burda Yılmaz Güney derler kızım"
Ben şaşkınlıkla evin yolunu tutarken bir elimde kokorennnç bir elimde düreksiyon şokların bayrağıyla, tedirgin biraz bi haller geçti.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Delilik çeker miyim neyim :)
Mendili eline bılog mendil vereceğim geline bılog!

8 yorum:

zeya dedi ki...

siii vamos a Buena vista social club :):):)

Yılmaz Güney tanışması süpermiş :):) kokoreçli mokoreçli rüya gibi :):):)

Sebnem'den dedi ki...

Hahahahaaaaa..
Yılmaz Güney amca ha...
Kokorençli..hamburgerli...
Hmmmm sergi gezilesi gibi...
Gitsek..deli deliiiii

Tanya's dedi ki...

Evet evet..deli deliyi ceker...ispatlandı bu..haberin yok mu?

SEDEN dedi ki...

Zeya,

hay que cantar y hay que bailar!

ona göre hazırlan da gel:)

kokoreç gerçek dğeil mi acaba hala düşünüyorum:)

SEDEN dedi ki...

Şebo,

Koptun di mi:)

Sergi tema süper!

SEDEN dedi ki...

Tanya,

Deli deliyi çeker" DDÇ:)

İspatını bizzat yaşadıysam:))

tubik dedi ki...

Hahahha koptum :D Yılmaz güney ve kankası Seden'in neşe dolu hikayesi.. Kaçırmayın!

SEDEN dedi ki...

Tubtub;

Amca kokoreçini bana verdi:))

Yılın e bomba Türk filmi:))))