10 Mart 2009 Salı

Biraz daha bahar..

D&G, P&G'yi kanatları altına almış.. Nisan ayından itibaren 5th Avenue'da satışa çıkacak yeni makyaj malzemelerini piyasaya sürecek. Bu demek oluyo ki krize karşı lüks tüketim pazarında düşüş takmayan birileri var. Ürünler 59 - 30 dolar aralığında fakat lüks kutularda bildiğimiz ama D&G markalı olarak satışa sunulacak. Tanıtımlarda, gazetelerde & tvde gördüğümüz & bize sadece oraya aitmiş gibi gelenlerden Scarlett Johansson olacak. Rujların çok satacağı şimdiden kesinleşti;)

Vitrinlerde bir mavidir aldı başını gidiyor.. Gece mavi yada Parlement mavi bir renk.. Fıstık yeşilleri var.. Citron sarı.. Mor bi de.. Mantar elbiseler var, çok ama çok yüksek, incecik topuklu papuçlar.. Boyunlara dolanacak ipekli paşminalar.. İpek şifon uçuşan elbiseler.. Öyle bi bahar geliyo ki yüksek belli izmarit etekleri beline çekip, içine kolları bol bol bluzleri sokuşturup, kısacık pardesulerle, kırıtarak ince topuklu papuçlarla her yerde olmak isteyecek insan.

Baharı seviyorum, yazı da seviyorum.. Hafif elbiselerin giyildiği bütün mevsimler, mekanlar, şehirler.. Belki de Londra'yı en çok bu yüzden seviyorum. Mevsimsel bi yaşam sürmüyor orada kimse... Keyfi tüm kıyafetler.. Bi de mesafe.. Kimse bakmıyor. Yağmurda canın istedi diye burnu açık papuç giyersen kimse bakmıyor. Ay baldırım, ay popom derdi yok! Selülitim, göbeğim dert değil.. Ben benim orda, ben gibi.

*************************************************************************************
Havalar böyle giderken evden hiç çıkmadım haftasonu.. Örgü ördüm:)) battaniye! Kolye yaptım (resimleri daha sonra:) Film izledim :O - Changeling - The Reader - Princess (Norveç yapımı animasyon) Sonra sıkıldım:) Nası bi rehab bu! Rehab gibi oldu çünkü..

*************************************************************************************

Biraz daha bahar alabilir miyim?

4 yorum:

tubik dedi ki...

O izmarit etek midir ince topuklu ayakkabı mıdır nedir, benim sinirimi oynatmasın modacılar, bahar da ben 10 kilo veriyim ondan sonra gelsin madem öyle.. Hıh!



:)))) Gelsene bi gün bize, birlikte rehab yapalım :)

Sebnem'den dedi ki...

Bence sen Doktor'a çorap ör:))))Yetenekli Sedoşum benim..
Vitrinler 10 numara..Gel bana gel diyor içeriden birileri...
Bu yazın en güzel ve benim en sevdiğim rengi mercaaaaaaan!
Ayakkabı temini yapıldı mercan mercan..
Elbise desen 200bilmem ne kaç oldu..
Yaz gelsin topuklarla sektire sektire yürüyelim caddede seninle:))

SEDEN dedi ki...

tubtub:)))))

koptum ben! verirsin barbie;)

SEDEN dedi ki...

Şebo,

Doktor Erol bayılıyo ona bişi örmeme deli mi ne:)))

Of yaz gelsin yıkılalım cadde de;)