20 Mart 2009 Cuma

Back to PINK!

Bi de muhtelif & muhterem bi kediden söz etmek istiyorum:))) "Hello Kitty"!!!! seviyorum biliyor musun:)) Üzerine Hello Kitty konmuş Çin zımbırtıları alıyorum :(( Oysa Sanrio var ulaşamıyorum:). Yanımda taşıyorum, onsuz bi hayat düşünemiyoruuum:)))


















Bu haftasonu bence;
Tükenmeden gitmeli.. Dot KAratavuk son gösteriler!
İzlemeli.. Mehmet Güreli bugün vizyona giren filmiyle listemde, "Gölge", 1 kadın, 2 erkek & birbirini yok edecek 2 canavar & gizemli planlar. Merak merak merak:)
*************************************************
Günün Atasözü!
"Cuma severim. Cumartesi daha çok severim. Pazar birgün belki de severim."
#####

Bu yılı PEMPE yılı ilan ediyorum. "Back to Pink " isimli muhtelif çalışmalarımı da beyenilerinize sunuyorum. Hatta beyenmeseniz de ben yine de sunuyorum:)))





Yalnız çok pempe takılınca Paris Hilton Sendromu geliomuş:))))

18 yorum:

tubik dedi ki...

en alttaki pembe papiler şahaneymiş yaw!

defneyleyasamak dedi ki...

sed, o irregularının aynısından istiyorum. tez elden, göriyim seni bidder'ım!!!

Adsız dedi ki...

o ayyahkabıyı bana viR:)ayamı içine sokcem..

SEDEN dedi ki...

Tuptub,

Onlardan yok ki:(

sana mavi alıcam:)

SEDEN dedi ki...

Tubi,

pempe:) gönlüm sende di mi:)) hediye onlar:)) çok sevdiğim biri aldı:))

Adsız dedi ki...

bana mavi aL:))

SEDEN dedi ki...

Lis,

hele bi dene!

bu çift için diğerleri kadar nazik olamicam!RRRRRrrrrrrrrrrrrrrr:))

SEDEN dedi ki...

Sen kendine al:)) yanında bi tane de bana al:))

Tanya's dedi ki...

Sed,

O leopar corabı me zaman giydin yahu..ben kör müydüm o gün?

Ayacuklular şahane..canta nerde?

SEDEN dedi ki...

Tati,

çanta çantamda:))))))))))))yanımda:)))))

leoları geçen hafta giydim sanırım sen yoktun:(

Sebnem'den dedi ki...

Sed...Harika bunlar...
Sana ne zaman geleceğiz???Dolabını kurcalama hissi geldi içime..Uzun saç,makarna bacak,Kitty suratlı,Paris kılıklı..

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

lütfeeen benide yanınıza alın :S ayakkabı konusunda cok hassassım. küfür et o kadar etkilemez.O pembe ayakkabılar nerdeen nerdeeen ? yardım edin fenalastım :S O coraplar nerden onlarda pembe dimi leopardan sıkıldım.

SEDEN dedi ki...

ŞEbooo:)))

evet daha sizi bize getiricez:))

dolabımda bişi yok benim öyle ilginç ya:)

pempe seviyorum:) Tati seviyorum, seni seviyorummmm.

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

pembe delisi bi sen degilsin ki ..

http://ikkusun.blogspot.com/2009/03/altn-bilezik-yeminli-fikri-muhim.html

zeya dedi ki...

pişşt mac'de hello kitty paritsi varmış C.tesi akşamı. koca kafalı hello kityler olacakmış :):):):)

heran dedi ki...

Tarzına bayılıyorum dobralıgın zaten süper cılgın hallerin. Ama bu papiler öldürdü benii. Süpersin daha ayrıntılı votoslar lütfennn

SEDEN dedi ki...

Sevgili Heran,

teşekkürler efendim.

fotolar elmizden geldiğince ekleşiyoruz;)

SEDEN dedi ki...

Sevgili İkkuş,

Ben sadece ilkini kullandım kusura bakmayınız.

efenim ayakkapnar açık arttırmadan.

çok da ciddiym şaka da değil bu sefer gerçek açık arttırma:))

pempe konusunda hemfikir olmamıza çok sevindim:)))